💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Asistent/ka customer servis a sales support

Brno


Informace
Funkční kancelář je srdcem firmy, proto hledáme člověka, jehož srdce umí správně tlouct!

Náš asistent pro zákazníky a prodej je pravou rukou jak našim bezpečákům,

tak obchodníkům. Pomáhá plánovat cesty ke klientům, připravovat podklady pro nejrůznější typy schůzek, hlídá, že máme v pořádku administrativu a věci uložené na správných místech jak fyzicky v papírové podobě, tak elektronicky v našem CRM.

Segurico se u svých zákazníků stará o správné zajištění BOZP a požární ochrany. Při naší roční správě BOZP agendy zajišťujeme nejen školení a prověrky pracovišť, ale také velmi kvalitně zpracovanou dokumentaci a pomoc v různých situacích. Více o naší firmě se dozvíš na našem webu, kam se mrkni ještě předtím, než nám odpovíš na inzerát.

Náš customer servis a sales support má na starosti:

• podporou jak našim technikům BOZP tak našim obchodníkům

• domlouvání termínů u již zasmluvněných zákazníků za účelem realizace dodávek našich služeb - telefonicky

• plánování kalendáře techniků BOZP

• emailová komunikace

• práce se systémem CRM

• vytváření a péče o databáze obchodních partnerů, zákazníků i potenciálních příležitostí

• administrativní činnosti spojené s obchodem – příprava smluv, prezentací a dalších podkladů

• pravidelné shrnutí výsledků obchodních týmů napříč firmou

• hlídání evidence KPI
Co od vás očekáváme
Mezi nás si vybereme člověka, který:

• je pečlivý a u kterého se můžeme spolehnout na dobře odvedenou práci

• dokáže dobře komunikovat a je příjemný při jednání s lidmi

• je podobně naladěný, jako náš tým – chceme, abys se s námi cítil dobře tak, jako my s ním

• je ochotný hledat nové informace a přicházet s návrhy řešení či zlepšení

• chce mít ze své práce radost a chce dělat věci správně

• má plynulou češtinu nebo slovenštinu (písemně i hovorově)

• umí pracovat s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a to na středně pokročilé až pokročilé úrovni
Co vám nabízíme
A proč se přidat mezi nás?

• budeš součástí týmu ambiciózních i pozitivně naladěných kolegů, mezi kterými jsou, jak zkušení manažeři, tak juniorní talenti

• umíme být různorodí

• tvé nápady si rádi poslechneme a pomůžeme Ti s jejich realizací

• budeš mít možnost home-office i práce přímo z kanceláře

• opravdu nám záleží na tom, jak se s námi budeš cítit - budujeme profesionální ale přátelské vztahy

Nadchla Tě příležitost práce u nás?

Pošli nám svůj životopis a přidej krátký text o tom, které oblasti práce Tě doposud bavily nejvíc, nebo kde se cítíš sebejistě. Očekávej e-mail s pozvánkou na osobní setkání či online hovor.

Těšíme se na Tebe!

Práce cca 20 - 30 hodin / týden. Minimálně 3x týdně práce z kanceláře a po zbytek času pracovní dostupnost na telefonu/mailu (nepočítáme s nonstop reakcí, takže po domluvě skloubíš třeba se školním rozvrhem). Na konkrétní pracovní době se domluvíme.

Kancelář + home office

DPČ nebo zkrácený úvazek

Detaily o pracovním místě:
Firma: Segurico s.r.o.
Lokalita: Brno
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Asistent/ka customer servis a sales support
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 180 Kč - 180 Kč
Nabídka přidána: 16. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technical Customer Support
Brno - Adecco Brno pobočka
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Brno - Generali Česká pojišťovna
HR Admin
Brno - Home Credit a.s.
Analytik prevence podvodu
Brno - Home Credit a.s.
LIKVIDÁTOR/KA POJIŠTĚNÍ MAJETKU
Brno - Generali Česká pojišťovna
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent/ka customer servis a sales support: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka customer servis a sales support?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Segurico s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka customer servis a sales support ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Segurico s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa

Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.