Asistent/ka controllingu
Informace
- evidence a kontrola smluv
- příprava a zpracování dotačních titulů
- oficiální korespondence
- podpora při vytváření nových reportů
- příprava podkladů pro ukazatele výkonnosti
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání životopisu, motivačního dopisu a kopie maturitního vysvědčení.
Co od vás očekáváme
- odborné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- dobrá znalost MS Office, především MS Excel se snahou zdokonalovat se v tomto směru
- proaktivní přístup
- samostatná i týmová práce
- výhodou jsou zkušenosti s účetnictvím, controllingem v praxi
- diskrétnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita
Co vám nabízíme
- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let
- možnost práce na zkrácený úvazek
- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- možnost home office
- firemní akce, benefitní programy
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Bartoň a Partner s.r.o. Lokalita: Olomouc Odvětví práce: Ekonomika Pracovní pozice: Asistent/ka controllingu Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 Kč Nabídka přidána: 7. 4. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka controllingu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka controllingu?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bartoň a Partner s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Ekonomika