Asistent/ka / adminitrativní podpora
Pro našeho klienta v Mladé Boleslavi hledáme pečlivého a organizačně schopného člověka, který zvládne plynulý chod administrativní agendy a bude podporou pro tým.JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE? * Správa a koordinace kalendáře, schůzek a jednání. * Organizace a evidence dokumentů. * Provozní administrativa kanceláře a podpora týmu. * Organizace a evidence dokumentů. * Podpora v oblasti BOZP a firemních školení. * Příprava podkladů pro jednání a schůzky.Požadujeme:CO OD VÁS OČEKÁVÁME? * SŠ vzdělání ekonomického směru. * Výborné organizační a komunikační dovednosti. * Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a MS Teams. * Samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup. * Angličtinu na úrovni B2 (slovem i písmem). * Řidičský průkaz sk. B. * Velkou výhodou bude obdobná zkušenost v korporátním prostředí.Nabízíme:A co vám můžeme nabídnout?* Zázemí stabilní společnosti působící v oblasti automotive.* Flexibilní pracovní dobu s možností občasné práce z domova.* 25 dní dovolené + 3 Sick days.* Příspěvek na stravné.* Příspěvek na ŽP či PP.Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka / adminitrativní podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka / adminitrativní podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HR Direct s.r.o..