Asistent/ka / adminitrativní podpora
Pro našeho klienta v Mladé Boleslavi hledáme pečlivého a organizačně schopného člověka, který zvládne plynulý chod administrativní agendy a bude podporou pro tým.
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
* Správa a koordinace kalendáře, schůzek a jednání.
* Organizace a evidence dokumentů.
* Provozní administrativa kanceláře a podpora týmu.
* Organizace a evidence dokumentů.
* Podpora v oblasti BOZP a firemních školení.
* Příprava podkladů pro jednání a schůzky.
Nabídka: A CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
* Zázemí stabilní společnosti působící v oblasti automotive.
* Flexibilní pracovní dobu s možností občasné práce z domova.
* 25 dní dovolené + 3 Sick days.
* Příspěvek na stravné.
* Příspěvek na ŽP či PP.
Požadavky: CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
* SŠ vzdělání ekonomického směru.
* Výborné organizační a komunikační dovednosti.
* Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) a MS Teams.
* Samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup.
* Angličtinu na úrovni B2 (slovem i písmem).
* Řidičský průkaz sk. B.
* Velkou výhodou bude obdobná zkušenost v korporátním prostředí.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka / adminitrativní podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka / adminitrativní podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.