Asistent/ka administrativní podpory
Informace
Tato pozice je pro menší rodinnou firmou, která již 20 let dodává na český a slovenský trh techniku a komponenty pro průmyslovou a domovní automatizaci.
Asistent/ka administrativní podpory
Náplň práce
• správa a optimalizace zásob skladových položek, včetně objednávání a naskladňování zboží od dodavatelů
• zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
• aktivní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a dodavateli ze zahraničí
• administrativní řešení reklamací
• plnění běžné administrativy spojené s činností oddělení
Požadujeme
• minimálně středoškolské vzdělání
• pokročilou znalost MS Office
• komunikativní znalost anglického jazyka, jak ústně, tak písemně
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• schopnost pracovat samostatně a plnit úkoly
• praxe v oboru výhodou
Co nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• kurzy angličtiny poskytované ve firmě (možnost využít půl hodiny pracovní doby)
• odměňování podle výsledků firmy a věrnostní odměny
• fitness centrum ve firmě (možnost využít půl hodiny pracovní doby)
• příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
• občerstvení na pracovišti
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka administrativní podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka administrativní podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa