Asistent finančního oddělení
Informace
Máte alespoň 2 roky zkušeností ve financích či účetnictví a láká Vás práce v menší společnosti? Pak čtěte dál!
Vaším hlavním úkolem bude zadávání, kontrola a procesování faktur a plateb. Budete kontrolovat termíny, podmínky a standardy a starat se o jejich dodržování. Dále budete připravovat podklady k měsíčním a ročním reportům. Třešničkou na dortu bude podílení se na implementaci nového ERP systému.
Co od vás očekávámeNáš tým doplní pohodový člověk s minimálně dvěma roky zkušeností na pozici v oblasti financí nebo účetnictví a znalostí s některého ERP systému. Nezbytná je také plynulá angličtina, protože budete spolupracovat s mezinárodním týmem.
Co vám nabízímeNabízíme práci v malém a příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc a zaručený 13. plat.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent finančního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent finančního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Ekonomika