Administrativní podpora týmu – správa dat, evidence dokumentů
Příprava reportů, prezentací a dalších podkladů
Komunikace převážně e-mailem (interně i externě)
Aktualizace firemních databází
Koordinace s dalšími odděleními
Správa kancelářských potřeb a podpora při organizaci meetingů a akcí
Nabídka: 5 týdnů dovolené
5 sick days
Stravenky
Služební telefon a notebook
Možnost částečné práce z domova
Příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři v Praze
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledáme pečlivého a organizovaného člověka, který se připojí k našemu týmu jako Back Office Asistent. Pokud máte dobré administrativní dovednosti a ovládáte němčinu, tahle pozice je pro vás!
Plynulou němčinu (B2/C1) a angličtinu (B2)
Češtinu na úrovni rodilého mluvčího
Zkušenost v administrativě nebo na obdobné pozici výhodou
Znalost MS Office (Excel, Word)
Organizační a komunikační dovednosti, smysl pro detail