Asistent / asistentka vedení společnosti
ISA CONSULT s.r.o.
Jsme společností, která se dlouhodobě zabývá správou vlastních i cizích nemovitostí. Našimi klienty jsou bytová družstva, společenství vlastníků a majitelé bytových domů a bytových fondů.
Více informací o společnosti naleznete na www.isarege.cz.
Náplň práce:
• vyřizování požadavků vedení společnosti
• péče o vlastní nemovitosti
• evidence povinností vlastníků nemovitostí
• zajišťování plynulého chodu správy nemovitostí
• komunikace s klienty i dodavateli a poskytovateli služeb v rámci správy nemovitostí
• ekonomická agenda
Nabídka: • stabilní pracovní místo
• veškeré potřebné pracovní prostředky
• odměny za práci nad rámec základních pracovních povinností
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
Požadavky: • SŠ vzdělání
• praxe v oboru
• příjemné vystupování
• komunikační dovednosti
• výborná znalost Word a Excel
• logické uvažování
• základní orientace v NOZ, ZOK, daňových zákonech a účetnictví
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent / asistentka vedení společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka vedení společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBSYSTEM s.r.o..