Asistent / asistentka Správy budov — správce / správkyně objektu
O nás
Hledáme nového kolegu / novou kolegyni pro Správu budov naší církve, který(á) by měl(a) na starosti správu našeho bytového domu v Praze-Vršovicích | Evangelická církev metodistická /anglicky The United Methodist Church/ je celosvětovou církví vzniklou v 18. stol. v Británii. V USA jsme tamní třetí největší církví, v Česku a Slovensku působíme od roku 1920.
Náplň práce:
- administrativa ►zajišťování, vedení a evidence technické dokumentace, pasporty jednotek, revizní zprávy, energetické audity, výkresy, projekty (včetně archivace); odpovědnost za jejich správnost a úplnost
- fyzická evidence ►svěřeného majetku, inventarizace, evidence klíčů od svěřených prostor, řízení jejich vydávání a vracení
- technická správa ►zajišťování a řízení drobných oprav, zajišťování havarijních služeb, úklidu; plánování, zajišťování a řízení větších oprav a úprav
- ekonomika ►spolupráce na tvorbě rozpočtu pro svěřené nemovitosti, sledování a řízení plnění rozpočtu, plánování rozvoje, velkých oprav, rekonstrukcí a podíl na jejich řízení
- management ►komunikace s dodavateli služeb, prací a řízení fakturace a podkladů pro platby; komunikace s dlouhodobými dodavateli (PRE, PP, …) – přihlašování, převody a odhlašování měřidel, smluvní zajištění dodávek; komunikace s úřady (stavební, památkový apod.) – příprava podkladů pro stavební ohlášky a povolení a jejich vyřizování
- realitní a inzerentní činnost ►inzerce a prohlídky pronajímaných prostor, jednání a komunikace se zájemci, výběr budoucích nájemníků
- pronájem ►bytů, komerčních prostor, prostor kostela – příprava nájemních smluv a dodatků s respektováním GDPR na svěřeném úseku, vypovídání nájemních smluv, sledování cen pronájmů ve svěřené lokalitě a součinnost při stanovování cen nájmů, předávání jednotek (předávací protokoly), sledování termínů pro prodlužování či ukončování smluv; u krátkodobých pronájmů řízení obsazenosti prostor a řešení kolizí; případně pronájem služebních bytů
- spolupráce na vyúčtování služeb ►zajištění funkčního stavu, evidence a odečtů měřidel, součinnost při stanovování podílových koeficientů
- finance ►sledování plateb nájemného, vymáhání dluhů, návrhy řešení dlužníků,
řízení splátkových kalendářů apod. - ubytovávání ►zajišťování a řízení ubytovávání hostů; evidence a výkazy (poplatky,
cizinecká policie)
Co od Vás očekáváme:
- znalost technického i administrativního provozu budov
- spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost; důslednost a pečlivost
- praktické technické znalosti a dovednosti
- organizační a komunikační dovednosti
- znalost MS Office, zejména Excel, Word, Outlook, výhodou znalost programů na správu a evidenci budov
- výhodou základní znalost anglického jazyka
- výpis z trestního rejstříku
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní úvazek 0,75 na dobu určitou, s výhledovou možností změny na dobu neurčitou
- hrubá mzda 27 000 Kč
- nástup ihned, případně dle domluvy
- stabilní zaměstnavatel s více než stoletou tradicí
- 5 týdnů dovolené ✈
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- firemní rekreační zařízení
- vzdělávací kurzy a školení
- zvýhodněné půjčky
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent / asistentka Správy budov — správce / správkyně objektu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka Správy budov — správce / správkyně objektu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Evangelická církev metodistická.