Asistent / asistentka ředitele

Ostrava
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazekPracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC - textový editor (Word)
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
    - Práce s PC - prezentační software
    - Práce s PC - internet a elektronická pošta
  • Nabízená mzda: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc

Životopisy s fotografií zasílat na email: , předmět "Asistentka" Případné dotazy na tel.č.: , p. Miketa, jednatel, DO STAŽENÍ INZERÁTU JE INZERÁT PLATNÝ!
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který má v malíčku veškerou administrativu a nebojí se práce v kanceláři, ale občas i v terénu. Hledáme pravou ruku ředitele/ceo společnosti, která bude řešit veškeré svěřené úkoly CEO. Bude se účastnit schůzek ve firmě i mimo ní, ze kterých dokáže udělat zápis, dořešit svěřené úkoly, dále vyřizovat běžnou administrativu, zakládání a třízení dokumentů, zakládání smluvní dokumentace a její obhospodařování, čtení a filtrování, vyřizování emailové komunikace, vyplňování výkonnostních tabulek jejich vyhodnocování a prezentování výsledků, výkazy práce, Příprava interních reportů a statistik pro CEO,

Jste komunikativní a zároveň si libujete v administrativě? Tak hledáme právě Vás!

Nástup možný po dohodě.

SNABYTEK COMPANY s.r.o. je spolehlivý zaměstnavatel. Již 26 let děláme klientům radost novými interiéry, dekoracemi a vybavením domácnosti. Mrkněte na snabytekinteriery.wpklient.com nebo na náš velký eshop www.snabytek.cz . Navštívit můžete také provozovny Hlučín nebo Ostrava. Nově jsme V Hlučíně Otevřeli prodejnu domácích potřeb Orion, která se stala součástí SNABYTEK®.

Místo pracoviště: Ostrava 28.října 153/ Hlučín,
Pracovní poměr: 3/4 úvazek nebo celý úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva. Nástup po dohodě.
Benefity: stravenkový paušál, sleva na firemní výrobky, flexibilní pracovní doba, firemní akce, vzdělávání, osobní notebook, telefon s tarifem i k osobnímu použití.

Náplň práce, požadavky na pozici, určitě se přihlaste, pokud: máte předchozí zkušenost se stejnou či obdobnou pozicí (asistentka obchodního oddělení, klientský pracovník, administrativní pracovník v bankovním sektoru,..), vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
máte organizační schopnosti a time-management v malíčku, jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi, dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy.
Co byste měl/a ještě splňovat? tvorba smluv vám není cizí a dokážete se v jejich prostředí orientovat, mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (angličtina výhodou),
znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky,…),
být flexibilní a odolný/á vůči stresu, výhodou je psát všemi deseti.
předchozí zkušenost na administrativní pozici.

Co nabízíme: budete pracovat v moderní firmě. Nabídneme Vám moderní zázemí a moderní přístupy. Pracovní prostředí našich studií/prodejen se Vám bude líbit. Stále pracujeme na inovacích, zlepšeních a vývoji firemní kultury. Budeme se snažit podílet na vašem osobním rozvoji a získání nových vědomostí a zkušeností. Vaši novou práci se budeme snažit udělat zábavnou, atraktivní a zároveň se budeme snažit, aby i Váš plat byl k vaší spokojenosti a motivaci být s námi.
Práci od pondělí do pátku v rozmezí a dle potřeby 7-18 hodin (flexi pracovní doba) 6h denně, někdy více někdy méně, 30-40h týdně. Tým kolegů, kteří dělají skvělý kolektiv.
SNABYTEK® a Orion je dobrá značka pro osobní rozvoj. Zaměstnání na HPP 3/4 úvazek nebo plný úvazek. Firemní vzdělávání, společenské akce.

Firemní Video: https://youtu.be/UQVRf-sMyDk
Pokud jste se dočetl/a až sem, potkejme se u kávy a možná tím začne nová etapa vašeho života.

POKUD VÁS NABÍDKA OSLOVILA, POŠLETE NÁM PROSÍM SVŮJ ŽIVOTOPIS, na základě kterého Vás pozveme na osobní pohovor.

Detaily o pracovním místě:
Firma: SNABYTEK COMPANY s.r.o.
Lokalita: Ostrava
Pracovní pozice: Asistent / asistentka ředitele
Směnnost práce Pružná pracovní doba
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    39 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Skladník - Ostrava
Ostrava - 22 000 Kč - 27 000 Kč
Mechanik (30 000 - 35 000 Kč)
Ostrava - 30 000 Kč - 35 000 Kč
Zámečník - Ostrava
Ostrava - 25 000 Kč - 29 000 Kč
SAP logistics consultant
Ostrava - 65 000 Kč - 100 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistent / asistentka ředitele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka ředitele?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 - 30 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SNABYTEK COMPANY s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent / asistentka ředitele ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě SNABYTEK COMPANY s.r.o. ještě dnes.
0.1637