Asistent / asistentka obchodního oddělení
MINUTA CZ s.r.o.
Společnost se zabývá dovozem a distribucí zboží hodinářského sortimentu.
Více informací o společnosti naleznete na www.minutacz.cz.
Náplň práce:
• práce na obchodním oddělení
• přijímání objednávek
• práce s obchodním softwarem
• mailová a telefonická komunikace s odběrateli a dodavateli
• zadávání údajů do systému
• vytváření reportů
• různé kancelářské práce
Nabídka: • klidná práce v kanceláři v malém kolektivu
• roční odměny
• stravenky
• možnost kariérního postupu
Termín nástupu: 1. 5. 2025
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
Požadavky: • SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky
• pracovitost, spolehlivost
• samostatné myšlení
• obchodního ducha
• znalost MS Office
• znalost AJ - úrovně B1
• nekonfliktní povahu
• loajalitu k firmě
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Hodonín Pracovní pozice: Asistent / asistentka obchodního oddělení Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 22000 - 35000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 8. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent / asistentka obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Hodonín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 22000 - 35000 Kč za měsíc.