Asistent / asistentka obchodního oddělení (20 hodin týdně)
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Jiné výhody (stravenkový paušál, mobil)Požadovaná dovednost:
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina BNabízená mzda: 10 400 - 20 000 Kč/měsíc
Strukturovaný životopis s označením pozice v předmětu mailu zasílejte na e-mail: . Vybrané uchazeče budeme kontaktovat.
Požadavky: komunikativnost, empatie, pozitivní přístup, řidičský průkaz „B“, telefonní komunikace
Benefity: stravenkový paušál, mobil
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SEKO system s.r.o. Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Asistent / asistentka obchodního oddělení (20 hodin týdně) Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 10 400 - 20 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
88 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent / asistentka obchodního oddělení (20 hodin týdně): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka obchodního oddělení (20 hodin týdně)?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 10 400 - 20 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SEKO system s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent / asistentka obchodního oddělení (20 hodin týdně) ve městě Ostrava?
Pošlete svůj životopis firmě SEKO system s.r.o. ještě dnes.