Asistent/asistentka Advokátní Kanceláře
**O nás**:
Advokátní kancelář v centru Prahy přijme na hlavní pracovní poměr asistentku/asistenta, který zajistí administrativní činnosti vrámci podpory právníků a zajistí především plynulý chod kanceláře. Nabízíme práci vpřátelském pracovním prostředí.
**Náplň práce**:
administrativní podpora kanceláře, obsluha a práce s datovou schránkou, zpracovaní pošty (listinné i elektronické), komunikace s klienty, se soudy, exekutorskými a dalšími úřady, pochůzky, objednávky, práce s dokumenty ve Wordu, Excelu, řešení samostatných úkolů a příprava jednoduchých soudních podání
**Co od Vás očekáváme**:
zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a spolehlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, zkušenosti z advokátní kanceláře velkou výhodou, nikoli podmínkou (rádi Vás zaučíme)
**Pracovní doba**:
3 dny (altern. 5 dní) v týdnu - Po-Pá 9-17h, víkendy a svátky volné
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/asistentka Advokátní Kanceláře: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/asistentka Advokátní Kanceláře?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Dufek Marek, JUDr., advokát.