Asistenční koordinátor Senior
- Směnnost: Nepřetržitý provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 40 000 Kč/měsíc
Fisherová Jitka, tel.:
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavním úkolem asistenčního koordinátora senior je pomáhat pojištěncům během aktivního případu a koordinovat činnost se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.
Zvyšuje efektivitu v rámci oddělení díky svým rozsáhlým zkušenostem v oblasti asistence a tím, že je vzorem pro tým ve všech aspektech práce.
Hlavní odpovědnosti:
- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli lékařských a technických služeb, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
- Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- V případě potřeby evidovat a upravovat rezervy na požadované služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobrou znalost všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možného podvodu, případy s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího týmu / nadřízeného / manažera AC.
- Dodržovat pokyny zákazníků a dohody o úrovni služeb (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
- Umět adekvátně reagovat na ústní a písemné stížnosti. Upozorňovat vedení AC na všechny potenciální závažné stížnosti.
- V případě potřeby asistovat ostatním členům týmu při telefonických hovorech, e-mailech a řešení případů vyžadujících specifické jazykové znalosti.
- Pracovat v úzké koordinaci se svými nadřízenými kolegy (vedoucími týmů).
- Především zodpovídat za vyřizování a reakce na jakýkoli typ složitého spisu, lékařskou evakuaci a jakýkoli druh obtížné přepravy.
- Prioritní rozdělování práce, organizace a koordinace práce týmu a pomoc a podpora tomu, kdo ji může potřebovat, řešení dotazů a pochybností v nepřítomnosti vedoucího týmu nebo nadřízeného.
- Působení jako interní odborník asistenčního centra pro určené zákazníky.
- Upozorňovat vedoucího týmu/vedoucího směny/dozorce/ACM na jakoukoli událost nebo relevantní informaci, která by mohla vyvolat případné zpoždění nebo nějakou reklamaci.
- Pomáhat a podporovat nové zaměstnance během jejich adaptačního období.
- V případě potřeby se účastnit schůzek se zákazníky a orientačních schůzek.
- Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenční centrály.
Požadavky:
" Ruština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2)
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu - minimálně 2 roky
" Empatie vůči zákazníkům
" Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
" Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
" Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
" Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
" Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
" Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 13 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistenční koordinátor Senior: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistenční koordinátor Senior?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Euro-Center Prague, s.r.o..