💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Asistenční koordinátor

Praha
  • Směnnost: Nepřetržitý provoz
  • Min. požadované vzdělání: Základní + praktická škola
  • Počet pracovních míst: 10
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc

Humlová Šárka, e-mail:

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavní odpovědnosti:
" Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
" Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další)
" Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu.
" Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
" Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra
" Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ.
" Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích.
" Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
" Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader)
" Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra
Požadavky:
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
" Empatie vůči zákazníkům
" Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
" Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
" Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
" Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
" Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
" Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
" Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Těšíme se na Vaše přihlášky!

Detaily o pracovním místě:
Firma: Euro-Center Prague, s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Asistenční koordinátor
Směnnost práce Nepřetržitý provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 27. 11. 2023
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Koordinátor projektů | stavebnictví
Praha - Grafton Recruitment s.r.o.
Koordinátor*ka IT Incidentů
Praha - Generali Česká pojišťovna
Koordinátor projektové přípravy úseku Sever
Praha - Správa železnic, státní organizace
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
RWAčka, data a analýza: hledáme Trainee do CFO!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
HLEDÁME SVĚŽÍ VÍTR V OBCHODU
Praha - Generali Česká pojišťovna
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistenční koordinátor: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistenční koordinátor?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Euro-Center Prague, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistenční koordinátor ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Euro-Center Prague, s.r.o. ještě dnes.