Application Support Specialist (L2)
Popis pozice
Do našeho nově vznikajícího týmu aplikační podpory L2 hledáme nadšence, kteří se chtějí podílet na něčem velkém. Tento tým, který budujeme, bude mít až 10 členů a vzniká v souvislosti s modernizací našich klíčových core systémů pojišťoven. Ty jsou ve fázi implementace a budou integrovány s dalšími **již běžícími** systémy. Hlavním cílem týmu je vybudovat pokročilou technickou podporu pro tyto **naše** systémy, zajistit jejich provozní kontinuitu v produkčním prostředí, aktivně řešit incidenty, modelovat a nastavovat standardizované procesy a vytvářet znalostní bázi pro efektivní a rychlé řešení problémů. Staňte se součástí týmu, který nastaví nové standardy v aplikační podpoře a podpoří růst našich pojišťoven.
**Co bude tvým hlavním úkolem:**
* Pomoci nám nastavit procesy podpory pro nový tým a přijít s nápady, jak vše udělat co nejlépe.
* Projít existující provozní aplikace, zmapovat, co a jak funguje, a nastavit podporu pro naše systémy.
* Tvořit a udržovat dokumentaci a znalostní bázi, aby kolegové věděli, na co si dát pozor a jak vyřešit případné problémy
* Analyzovat problémy, které přijdou od týmu první úrovně (L1), a hledat příčinu.
* Spolupracovat s technickými týmy a incident manažery na řešení incidentů a eskalovat složitější zádrhely.
* Provádět Root Cause Analysis a pomáhat vymýšlet preventivní opatření.
* Občas budete ladit konfiguraci nebo opravovat chyby v databázi (SQL).
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Application Support Specialist (L2): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Application Support Specialist (L2)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AIS Servis.