Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Application Specialist/Project Manager for Estate & Facility apps 👉 globální role 🌏 6 týdnů volna

Brno

Už dlouhé roky patříme mezi jedničky🥇 v oblasti filtrace. Vyvíjíme řešení pro vozidla, průmyslové použití, čistý vzduch a udržitelné využívání vody. 

Hledáme toho, kdo se nebojí výzev, umí komunikovat s lidmi po celém světě a zajistí, aby co nejvíc firemních uživatelů co nejefektivněji používalo applikaci, která má potenciál stát se obrovským pomocníkem při plánování témat v oblasti nemovitostí a facility.

📌 Chcete smysluplnou práci s pozitivním dopadem na naši planetu? 

📌 Hledáte tým, kde můžete spolupracovat s profesionály a mít možnost se kariérně rozvíjet? 

Budeme si rozumět! Máme pro Vás volné místo na pozici Application Specialist / Project Manager pro aplikace spravující nemovitosti a facility management.

Svěříme Vám: 

Globální správu systému 

  • Budete zodpovědní za správu a optimalizaci našich globálních systémů pro řízení pracovního prostředí (PLANON, ServiceNOW), které zajišťují efektivní řízení nemovitostí a zařízení

Nastavení a přizpůsobení systému

  • Společně s naším týmem budete nastavovat parametry jednotlivých modulů IWMS (Planon) a zajišťovat případné úpravy systému tak, aby co nejlépe odpovídal potřebám našeho businessu a byl v souladu s platformou ServiceNOW

Vzdělávání uživatelů

  • Budete vytvářet tréninkové materiály pro uživatele systému Planon a podporovat týmy Facilty Managementu na jednotlivých pracovištích MANN+HUMMEL po celém světě

Change management

  • Aktivně se zapojíte do řízení změn v průběhu zavádění projektu a budete nastavovat procesy pro neustálé zlepšování tohoto nástroje

Správu uživatelských účtů

  • Stanete se hlavním uživatelem systému, budete vytvářet uživatelské profily, přidělovat oprávnění a zajišťovat jejich aktualizaci

Nastavení a sledování KPI

  • Pomocí klíčových ukazatelů budete sledovat a podporovat dodržování místních předpisů, zákonů a požadavků na pojištění.

Implementaci standardů

  • Budete zavádět skupinové standardy a směrnice do praxe v našich lokalitách po celém světě

Komunikaci se stakeholdery

  • Vaše práce bude zahrnovat komunikaci s externími i interními konzultanty, manažery správy nemovitostí a někdy i s top managementem MANN+HUMMEL.

  My máme volnou židli. Máte vy to, co hledáme? 

  • Zkušenosti 

    • Máte alespoň 2 roky zkušeností s projektovým nebo change managementem (ideálně v oblasti správy nemovitostí nebo facility managementu)

    • Máte min.1 rok zkušenost z oblasti facility managementu a / nebo správy nemovitostí

  • Technické dovednosti

    • Máte zkušenost s IWMS systémy (Planon/ServiceNOW je výhodou)

    • Jste pokročilý uživatel Microsoft 365 (MS Office)

    • Vlastníte řidičský průkaz sk.B

  • Jazyky

    • Domluvíte se plynule anglicky (úroveň B2/C1)

  • Ochota cestovat 

    • Budete cestovat do Německa a dalších zemí - až 20 % času

Uvítáme, pokud máte: 

  • VŠ vzdělání nebo ekvivalent v oblasti správy nemovitostí, Facility Managementu, podnikové administrativy

  • znalost němčiny

  • znalost SAP 

Budeme si rozumět? 

  • Komunikujete obratně a otevřeně a na úrovni

  • Dokážete přizpůsobit komunikaci kulturním rozdílům

  • Jste flexibilní - budete komunikovat s kolegy z různých časových zón

  • Nebojíte se převzít zodpovědnost za projekty a svá rozhodnutí

  • K práci přistupujete pozitivně a proaktivně 

  • Umíte pracovat samostatně, avšak stále jako součást týmu

Benefity? Máme! 

  • 6 týdnů dovolené

  • Flexibilní pracovní doba + home office

  • Odpovídající plat s ročními odměnami a každoroční valorizací

  • Stravenky 150 Kč / den

  • 13 200 Kč ročně na volnočasové aktivity (Cafeterie - Benefit plus) dle vlastního výběru

  • Příspěvek na penzijní připojištění 2,6 % 

  • Příspěvek na MHD v Brně 

  • Kulturní a společenské akce pro zaměstnance (letní párty, vánoční večírek apod.)

  • Vzdělávací kurzy, interní a externí školení, LinkedIn Learning

Nyní zbývá jen udělat ten nejdůležitější krok Vaší kariéry - dát nám o sobě vědět! 

Ozveme se Vám co nejdříve. Na pohovoru se spolu pobavíme o pozici a Vašich zkušenostech a rádi zodpovíme Vaše dotazy.

Těšíme se na setkání!

Martina z HR + celý Mann+Hummel tým

Detaily o pracovním místě:
Firma: MANN+HUMMEL Service s.r.o. – Shared Service Centre
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Application Specialist/Project Manager for Estate & Facility apps 👉 globální role 🌏 6 týdnů volna
Směnnost práce full-time
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 6. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Bid Manager
Slavkov u Brna - Saab Czech s.r.o.
Elektromechanik (m,ž), mzda 40 000 Kč
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Kontrolor kvality
Brno - 30 000 Kč - 40 000 Kč
Manažer operativního nákupu
Brno - 60 000 Kč - 70 000 Kč
Vedoucí týmu realizace
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Servisní mechanik - polygrafie
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Technolog
Brno - 40 000 Kč - 50 000 Kč
Hledáme skladníka (Brno-Slatina)
Brno - 25 600 Kč - 30 000 Kč
Přípravář staveb (m/ž)
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Application Specialist/Project Manager for Estate & Facility apps 👉 globální role 🌏 6 týdnů volna: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Application Specialist/Project Manager for Estate & Facility apps 👉 globální role 🌏 6 týdnů volna?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MANN+HUMMEL Service s.r.o. – Shared Service Centre.

0.1798