APLIKAČNÍ ADMINISTRÁTORKA / ADMINISTRÁTOR
UniCredit Sevices S.C.p.A. org. sl. je jednou z předních společností poskytujících služby na evropské úrovni, zaměstnává více než 8.000 lidí a koordinuje aktivity v 9 zemích: Rakousko, Německo, Itálie, Polsko, Velká Británie, Česká republika, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko. Do oddělení, které zajišťuje hladký chod aplikací zahraničního platebního styku (CEE Foreign Payments), hledáme kolegyni/kolegu na pozici Aplikační administrátorka / administrátor.
Co vás čeká:
- Budete IT technickou specialistkou/specialistou na systémy v oblasti zahraničních plateb.
- Budete administrovat naše platební systémy.
- Vaše hlavní zodpovědnost bude za to, že aplikace běží a také za to, že budete vědět, co máte dělat, když se tak neděje.
- Monitoring, péče o aplikaci a její uživatele.
- Návrh nástrojů pro BI a když si je vytvoříte, budete v nich i reportovat.
- Péče o projektovou dokumentaci.
Co k tomu potřebujete:
- Zkušenosti s LINUX/UNIX, Jboss, RHEL a SQL jsou klíčové.
- Angličtinu (budete ji používat ve velké míře).
- Zkušenosti s aplikační podporou se vám budou hodit, a když budou z bankovního prostředí, tak to bude výborné.
- Využijete i JavaScript.
Praktické informace:
- Místo pracoviště: Praha 4, Želetavská 1525/1, HPP
- Pevná pracovní doba 9 - 15, zbytek flexibilní
- Po zapracovaní 1x za týden ranní směna (6:00 - 14:30), 1x odpolední (14:30-22:00)
Jaké jsou benefity?
- 25 dnů dovolené.
- 6 sick days.
- Narozeninové volno s náhradou mzdy.
- Stravenky v hodnotě 110 Kč (plně hrazené zaměstnavatelem).
- Cafeterie (Benefit+) – 20 000 bodů/rok.
Pracujeme v hezkém pracovním prostředí s výbornou dopravní dostupností (pěšky z metra Budějovická do 10 min, případně přímo jede bus 1 zastávku až k budově Filadelfie), bezpečně můžete zaparkovat váš motocykl nebo jízdní kolo v budově zdarma. Sídlíme v lokalitě s výbornou občanskou a nákupní vybaveností v areálu BB Centra, jídelnu máme přímo v budově a máme možnost využít různé stravovací možnosti v blízkém okolí.
- V době pandemie jsme pracovali plně na home office, nyní máme min 50% účast v officu a procento se bude dle aktuální covidové situace upravova
Proč si vybrat tuto nabídku?
• Budete pracovat v mezinárodním prostředí, denně využívat angličtinu. • Vaše práce bude mít dopad i za hranicemi této republiky. • Budete se podílet na administraci bankovních aplikací pro 9 zemí v CEE regionu, jde o velký projekt, na kterém se toho hodně naučíte. • Vaše práce rozhodně nebude jednotvárná, setkáte se s mnoha operačními a databázovými systémy – Linux, RHEL, JBoss, MS Office, MS SQL, Oracle DB apod. • Budete součástí subtýmu 7 lidí a mít skvělého manažera s dlouholetou zkušeností. • Budete se chtít časem přesunout do zahraničí? Můžete třeba v rámci talent programu.
Hledáme
- RHEL
- JBoss
- Elastic Search
- MS WIN Server • Oracle 19c
- MS SQL • Tomcat
- java
- Týmový hráč
- komunikační schopnosti
- Česky - domluvit se
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Medior
- Úroveň: Senior
- Praxe: 3 roky
- SŠ Vzdělání
- VŠ Vzdělání
Výhodou
- Payments/banking
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce APLIKAČNÍ ADMINISTRÁTORKA / ADMINISTRÁTOR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce APLIKAČNÍ ADMINISTRÁTORKA / ADMINISTRÁTOR?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 70 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UniCredit Services.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT