Agent - Parťák Zákaznického Servisu
**O nás**:
kingsbet CZ je dynamická a inovativní společnost působící v odvětví online her se silným zaměřením na hráče. Kingsbet CZ si klade za cíl poskytovat nejlepší produkt s nadstandardní podporou zákazníků.
**Okruhy zodpovědnosti a činnosti**:
Zákaznická podpora:
- Poskytuje přesné informace o produktech, službách a politikách odměn zákazníkům.
- Profesionálně a včas řeší stížnosti, problémy a dotazy zákazníků.
Řešení problémů:
- Analyzuje a hodnotí problémy zákazníků, identifikuje příčiny a implementuje řešení.
- Spolupracuje s interními týmy, spolu-řeší složité problémy a zajištuje včasné dokončení řešení.
- Eskalujte obtížné problémy na příslušné instance a sledujte, aby byla zaručena spokojenost zákazníka.
Komunikace:
- Udržuje jasnou a stručnou komunikaci se zákazníky, kolegy a ostatními odděleními.
- Informuje zákazníky o aktualizacích, změnách v produktech a akcích.
Dokumentace:
- Přesně dokumentujte interakce se zákazníky, problémy a řešení v systému správy vztahů se zákazníky (CRM).
- Poskytujte zpětnou vazbu týmu managementu ohledně opakujících se problémů a komunikuje návrhy možných zlepšení.
Zajištění kvality:
- Účastní se průběžného školení a odborných kurzů, a je informován o trendech v odvětvi a osvědčených postupech.
- přispíváte k neustálému zlepšování procesů a postupů zákaznické podpory.
**Co od Vás očekáváme**:
- Zkušenosti nebo alespoň chuť pracovat v oblasti zákaznického servisu.
- Dobré komunikační dovednosti, jak ústní, tak písemné.
- Schopnost řešit problémy a rozhodovat.
- Schopnost zůstat klidný a profesionální i ve stresujících situacích.
- Zkušenosti s používáním CRM softwaru a dalších nástrojů v zákaznickém servisu jsou výhodou.
- Flexibilita pracovat na směny, včetně víkendů a svátků.
**Co Vám můžeme nabídnout**:
- Konkurenceschopná mzda a výkonnostní bonus.
- Moderní kancelář v centru Prahy.
- Rychle rostoucí společnost/tým.
- Otevřený tým, který vám poskytuje prostor pro váš profesní rozvoj.
- Pokročilé důchodové příspěvky.
- Spolupráce v inovativním pracovním prostředí.
Pokud rádi pracujete v přátelském týmu, máte talent na řešení problémů a chcete poskytovat vynikající zákaznický servis, a pokud hledáte práci s motivačním stylem odměňování, zašlete nám Váš životopis.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Agent - Parťák Zákaznického Servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Agent - Parťák Zákaznického Servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy kingsbet CZ a.s..