After Sales & Logistics Admin
Informace
Administrativní pozice pro podporu Servisu a Logistiky světoznámé automobilky
part-time na 2-3 dny v týdnu
lokalita Praha 5 Stodůlky
vhodné pro studenty VŠ
dlouhodobá spolupráce
pracovní náplň
především administrativní úkony v interním systému
komunikace se skladem a IT oddělením
kontrola deadline
Co od vás očekáváme
student/ka VŠ (ideálně 2. nebo 3. ročník)
Aj - komunikativní znalost
časovou flexibilitu
pečlivost a důslednost
orientaci na výsledek
Co vám nabízíme
možnost získání praxe v oblasti fungování obchodního zastoupení a logistiky nových automobilů v prostředí významného světového výrobce
dlouhodobou spolupráci
příspěvek na stravování
zajímavé ohodnocení + roční bonus
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce After Sales & Logistics Admin: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce After Sales & Logistics Admin?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 180 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.