Administravní pracovník s AJ
- Zajišťování hladkého průběhu objednávkového procesu od zadání po skladování zboží.- Vystavování potřebné dokumentace (dodací listy, faktury atd.).- Komunikace s klienty a zahraničními dodavateli prostřednictvím telefonu a e-mailu.- Řešení reklamací a stížností zákazníků.- Vykonávání dalších administrativních úkolů dle potřeby oddělení.Požadujeme:- Středoškolské vzdělání.- Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook).- Komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem.- Dobré organizační schopnosti, samostatnost a proaktivní přístup k práci.- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.Nabízíme:- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr.- 5 týdnů dovolené ročně.- Příspěvek na stravování.- Možnost profesního růstu a vzdělávání (např. jazykové kurzy).- Motivující finanční ohodnoceníVzdělání:Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odbornéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administravní pracovník s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administravní pracovník s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Spin HR s.r.o..