Administrátor Zákaznických Reklamací
Jaké budou vaše povinnosti?- příjem a zpracování reklamací- konfigurace náhradních reklamací (feedbacků) a zajištění jejich dodání v termínu- péče o zakázkovou knihu reklamací- definování výrobních dávek reklamací- tisk a distribuce výrobní dokumentace pro reklamace- řešení urgentních reklamací- fakturace reklamací- příprava dokumentace pro zpracování a výrobu náhradních reklamací- zajištění neustálé komunikace s frontlines pravidelným reportováním situace ve výrobě- zajišťování přeprav pro reklamace- vytváření a prezentace pravidelných zpráv o zpětné vazbě managementu a dalším zainteresovaným týmům- příprava reportů dle požadavků vedoucího
Proč se k nám přidat?- nenecháme vás v tom - zaučíme vás- malý tým s přátelskou atmosférou- možnost učit se od ostatních - pracují u nás opravdoví odborníci- vlastní notebook a mobil- stravenky- multisport karta- možnost částečné práce z domova- penzijní připojištění, životní pojištění a jiné benefity...
Co budete potřebovat:
- vzdělání - SŠ - ideálně technického zaměření (technické/analytické myšlení)- znalost/čtení výkresové dokumentace- znalost AJ - na komunikativní úrovni psanou i mluvenou formou- znalost práce na PC, především pak sada Microsoft Office - podmínkou je dobrá znalost MS Excel- znalost nástrojů jakosti výhodou- znalost práce v SAP výhodou- pečlivost, spolehlivost, trpělivost, flexibilita
- At KONE, we are focused on creating an innovative and collaborative working culture where we value the contribution of each individual. Employee engagement is a key focus area for us and we encourage participation and the sharing of information and ideas. Sustainability is an integral part of our culture and the daily practice. We follow ethical business practices and we seek to develop a culture of working together where co-workers trust and respect each other and good performance is recognized. In being a great place to work, we are proud to offer a range of experiences and opportunities that will help you to achieve your career and personal goals and enable you to live a healthy and balanced life._
Read more on
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor Zákaznických Reklamací: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor Zákaznických Reklamací?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kone.