Pracovník zákaznického servisu (ž/m)
Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na zákaznickém servisu!
Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a baví vás práce s objednávkami a logistikou? Hledáme Administrátora zákaznických objednávek, který zajistí hladký průběh expedic a spokojenost našich zákazníků!
* Správa zákaznických a dodavatelských objednávek
* Dohled nad správným průběhem expedic a komunikace se zákazníky
* Řešení případných nesrovnalostí v objednávkách a informování nadřízených
* Analýza opožděných dodávek a pravidelné reportování výsledků
* Správa skladových zásob a objednávání vhodných dopravních prostředků
* Aktualizace kalendáře uzávěrek zákazníků
* Zajištění dodržování výrobních a dodacích závazků
* Správa logistických reklamací na zákaznickém portálu
* Kontrola přepravních nákladů a faktur, řešení případných nesrovnalostí
Nabídka: * Stabilní zaměstnání v dynamickém prostředí.
* Možnost profesního rozvoje a vzdělávání.
* Konkurenční platové ohodnocení a benefity.
* Pružná pracovní doba
* 13. mzda.
* Částečně dotované stravování.
* 5 týdnů dovolené.
* Práci v moderním závodu se špičkovými technologiemi.
Požadavky: * Praxe z obdobné pozice (logistika nebo zákaznický servis)
* Schopnost efektivně organizovat práci a řešit problémy
* Pečlivost, zodpovědnost a komunikativnost
* Dobrou znalost práce na PC a zkušenost s ERP systémy
* Velmi dobrá znalost angličtiny, druhý cizí jazyk výhodou
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Beroun Pracovní pozice: Pracovník zákaznického servisu (ž/m) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45000 - 60000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Pracovník zákaznického servisu (ž/m): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Pracovník zákaznického servisu (ž/m)?
Práce je nabízena v lokalitě Beroun.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45000 - 60000 Kč za měsíc.