Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Administrátor veřejných zakázek
- administrace zadávání veřejných zakázek v zadávacích řízeních podle zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- administrace zadávání veřejných zakázek malého rozsahu podle interních předpisů zadavatele
- obsluha elektronických systémů (profil zadavatele, Věstník veřejných zakázek, interní informační systém)
- zabezpečení povinností vyplývajících ze zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv
- spolupráce při přípravě smluvní dokumentace k veřejným zakázkám
- spolupráce při tvorbě metodik, vzorových dokumentů a interních předpisů
- kombinace kreativní a rutinní práce
Nabídka: - perspektivní práce na plný úvazek u největšího zaměstnavatele v Pardubickém kraji
- pro odpočinek nabízíme 25 dní dovolené a dalších až 5 dní osobního volna
- široký výběr jídel v zaměstnaneckém restaurantu za dotované ceny
- příspěvek na penzijní připojištění
- nástup dle dohody
- pracovní smlouvu na 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
- místo výkonu práce v Pardubické nemocnici
Požadavky: - středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a zkušenosti v oblasti zadávání veřejných zakázek
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
- český jazyk na vynikající úrovni slovem i písmem
- smysl pro pořádek, systematičnost a velmi dobré organizační schopnosti
- aktivní přístup, otevřenost vůči novým postupům a procesům
- samostatnost, iniciativnost a pečlivost
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- velmi dobré komunikační schopnosti
- ochota učit se novým věcem
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Pardubice Pracovní pozice: Administrátor veřejných zakázek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 25. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor veřejných zakázek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor veřejných zakázek?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.