Administrátor příjmu
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete zajišťovat komunikaci s řidiči a přepravní dokumenty.
Co vám nabízíme
- fyzicky nenáročnou práci
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- roční bonusy
- příležitosti k osobnímu i kariérnímu růstu
- dotované stravování v místě pracoviště
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně anebo možnost svozové dopravy zdarma (např. Kladno, Slaný, Kralupy n./Vlt., Odolena Voda, Mělník, Neratovice, Roudnice n./Labem, Štětí)
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup)
Co u nás budete dělat
- připravovat a kompletovat dokumenty pro přepravu zboží
- komunikovat s řidiči
- zajišťovat rozvozy na prodejny na denní bázi
- zadávat data do interních systémů
Co od vás očekáváme
- možnost pracovat v prostředí nepřetržitého provozu – 12hodinové denní a noční směny, v režimu krátký/dlouhý týden
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office - Excel, Teams, Outlook)
- příjemné vystupování
- pečlivost při práci s daty a smysl pro detail
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor příjmu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor příjmu?
Práce je nabízena v lokalitě Klecany.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 31.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..