Administrátor obchodních případů
Informace
Kdo jsme?
Chceš se podílet na startu začínající společnosti, za kterou stojí silný partner? Pokud ano, jsi tu správně. Z malého nápadu chceme vybudovat silnou společnost s jasnou vizí. FairShare s.r.o. je začínající společnost v oblasti výkupu nemovitostí a podílového vlastnictví. S rychlým rozvojem a pevným zázemím jsme se rozhodli posunout hranice a přinést nové standardy do tohoto odvětví.
O nabízené pozici:
Hledáme zodpovědného a samostatného administrátora obchodních případů, jehož hlavním úkolem bude zpracovávání vyhraných zakázek. Hlavní náplní tvé práce bude vyhodnocení a následné vypořádání obchodních případů, což zahrnuje především efektivní komunikaci mezi interními odděleními společnosti. Klíčovým aspektem je spolupráce s obchodním oddělením, právním oddělením, vedením společnosti a obchodními partnery. Budeš v úzké spolupráci s vedením, kde budeš konzultovat jednotlivé kroky procesu. Finální fází je kompletní uzavření obchodního případu, které spočívá v prodeji nemovitosti.
Pokud s tím nemáš zkušenosti, nevadí. Vše tě rádi doučíme.
Co bude tvým úkolem:
•Komunikace se zákazníky (písemná i telefonická)
•Komunikace s interními odděleními a vedení společnosti (písemná i telefonická)
•Zadávání informací do interního systému (CRM)
•Hlídání časových zámků jednotlivých obchodních případů
•Vyhledávání v katastru nemovitostí
•Vyhodnocování jednotlivých případů
Zaslání informací o sobě a proč s námi chceš právě ty spolupracovat: Nejdříve nám dejte o sobě vědět. Napiš nám, proč se k nám chceš přidat a co můžeš nabídnout, buď kreativní a hlavně svůj/svoje.
Telefonní rozhovor: Po přijetí informací, proč se k nám chceš přidat, se ti ozveme. Budeme chtít vědět pár základních údajů, představíme ti více o pozici a poskytneme ti prostor pro otázky.
Osobní setkání u nás v Mostě: Potkáme se u dobré kávy u nás v Mostě v ulici tř. Budovatelů (SHD Most). Na osobním setkání v našich kancelářích tě přivítáme dobrou kávou a výhledem na Most. Když si všechno sedne, čeká tě další část, tzv. „den na zkoušku“.
Den na zkoušku: Zkušební den znamená 2-4 hodiny tvého času, které strávíš s námi v kanceláři při vypracování modelových úkolů. Je pro nás důležité, aby sis s námi sedl jak po pracovní stránce, tak i po té lidské. Také si vyzkoušíš atmosféru v kanceláři a zjistíš, jestli je ti tu s námi dobře. Poznáš přímého nadřízeného, se kterým tě bude čekat vyhodnocení celého zkušebního dne.
Co od vás očekáváme
•Schopnost efektivně komunikovat jak telefonicky, tak písemně (email, chat)
•Pečlivost a schopnost práce s detaily
•Organizační schopnosti a schopnost prioritizace úkolů
•Základní znalost práce s počítačem, včetně práce s Excel, Outlook
•Řidičské oprávnění skupiny B
Co vám nabízíme
•Možnost kariérního růstu, např. pozice obchodníka
•Osobní rozvoj prostřednictvím školení
•Příjemný tým lidí, kteří tě podpoří ve tvém profesním růstu
•Konkurenční platové ohodnocení
•Možnost spolupráce s profesionály v oboru
•Notebook, který můžeš používat i pro osobní účely
•Firemní tarif
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor obchodních případů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor obchodních případů?
Práce je nabízena v lokalitě Most.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Fair Share s.r.o..