Administrátor/ka skladu
O nás
Jsme TOP CENTRUM, česká společnost s dlouholetou tradicí, která zajišťuje prodej profesionálního nářadí a montáž vestaveb do vozidel pro mistry svého řemesla. I přes současnou situaci rosteme a posilujeme náš tým.
Máte zkušenosti s provozem skladu a jste manuálně zručný? Chcete pracovat pouze na jednu směnu ve stabilní české společnosti? Skvěle! My právě hledáme šikovného kolegu, který doplní stávající tým a případně vypomůže s údržbou areálu firmy. Čeká Vás práce ve skladovém systému SAP, ale i manuální výpomoc při balení zásilek či drobná údržba areálu firmy.
Náplň práce:
- Práce ve skladu s kvalitním ? nářadím a stavební technikou, kterého se naši zákazníci nemůžou dočkat.
- Příjem/výdej zboží a jeho kontrola.
- Zaskladňování a vyskladňování zboží.
- Kompletace a balení balíčků. ?
- Vedení skladové evidence.
- Odpovědnost za početní stav, pořádek a správné umístění zboží.
- Pravidelné inventury skladu.
- Příjem zboží ve skladovém systému SAP i administrativa spojená s provozem skladu.
- Komunikace s nákupním a ekonomickým oddělením, obchodními zástupci nebo s dopravci.
- Při manipulaci se zbožím Vám pomůže paletový vozík.
- Údržba areálu firmy- drobné opravy, sečení trávníku,..
Co od Vás očekáváme:
- Máte ukončené minimálně SOU/SŠ a ideálně i praxi ve skladu.
- Budeme rádi, pokud Vám námi prodávaný sortiment není úplně cizí a jste domácí kutil ?
- Pracujete samostatně, pečlivě a můžeme se na Vás spolehnout.
- Chcete se naučit něco nového.
- Vystihuje Vás manuální zručnost a dobrá fyzická kondice. ?
- Už jste se projel/a na VZV, ale pokud ne, rádi Vás to naučíme.
- Jste komunikativní, proaktivní, týmový hráč a věčný optimista. ?
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracujeme v moderních prostorách v Rohovládově Bělé.
- Máme zázemí stabilní úspěšné obchodní společnosti, protože jsme na trhu již 28 let.
- Dobře odvedenou práci dokážeme náležitě finančně ohodnotit.
- Budete součástí stabilního týmu zkušených profíků, kteří jsou ve společnosti již několik let.
- Získáte možnost kariérního růstu a dlouhodobé spolupráce.
- Máme profesionální přístup, ale přátelský kolektiv.
- Doporučíte nám nového kolegu? Pak vás odměna nemine.
- Nabízíme spolupráci na HPP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Budete pracovat jen na jednu směnu 7:00 – 16:00.
- Vážíme si loajality, a proto Vás oceníme letními a vánočními prémiemi nebo odměnou za věrnost při pracovním výročí.
- Máme 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč i firemní oblečení.
- Těšit se můžete na dárky k narozeninám, svátku i na nadílku k Vánocům (tam může být i kapr). ?
- Získáte zajímavou slevu na produkty z našeho portfolia.
- Užijete si s námi hned několik firemních akcí a teambuildingů.
- Nástup možný ihned.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
Odpovědět na inzerát 37 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor/ka skladu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka skladu?
Práce je nabízena v lokalitě Rohovládova Bělá.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TOP CENTRUM CZ s.r.o..