Administrátor/ka pro tepelné zařízení – pružná pracovní doba a extra dny volna
O nás
Jsme akreditovaný certifikační orgán se zaměřením na bezpečnost a shodu produktů s legislativními požadavky. Naším posláním je poskytovat kvalitní certifikační služby českým i zahraničním firmám. I když jsme státní podnik, na trhu fungujeme obchodně, flexibilně a s důrazem na vysokou profesionalitu. Naši zaměstnanci jsou zkušenými odborníky s hlubokými znalostmi v oboru. Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni s důrazem na komunikaci, samostatnost a pečlivost, který/á se zapojí do našeho týmu v oblasti tepelných zařízení.
Náplň práce:
- Optimalizace interních procesů a výstupních dokumentů sekce
- Digitalizace dokumentace a práce s interními systémy
- Tvorba a kontrola odborných zpráv
- Administrativní podpora sekce a správa potřebných dokumentů
- Pravidelná komunikace se stávajícími klienty, odpovědi na dotazy a řešení požadavků
Pracovní doba: pružná pracovní doba s pevným jádrem od 8:00 do 13:00.
Co od Vás očekáváme:
Nezbytné:
- SŠ vzdělání (ideálně technického směru, není však podmínkou)
- Výborná znalost MS Office, především Excel a Word
- Angličtina na úrovni B2 pro psanou komunikaci
- Samostatnost, pečlivost a schopnost logicky myslet
Výhodou:
- Praxe v administrativě nebo technické oblasti
- Komunikační dovednosti a přátelský přístup
- Schopnost pracovat v týmu
Co Vám můžeme nabídnout:
Benefity:
- 25 dní dovolené + 1 den volna navíc na relax či osobní potřeby
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Benefitní karta Pluxee s pravidelným příspěvkem na volnočasové aktivity, rekreaci či rozvoj
Co Vám práce u nás přinese:
- Zázemí stabilní firmy s tradicí a uznávaným jménem na trhu
- Možnost profesního růstu a zapojení do zajímavých projektů
- Pružná pracovní doba s pevnou částí, která Vám umožní lepší sladění pracovního a osobního života
- Dotované firemní stravování s denním výběrem z 10 pokrmů
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis. Těšíme se na možnost spolupráce a odpověď obdržíte nejpozději do 10 pracovních dnů.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Závodní stravování
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor/ka pro tepelné zařízení – pružná pracovní doba a extra dny volna: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka pro tepelné zařízení – pružná pracovní doba a extra dny volna?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Strojírenský zkušební ústav, s.p..