💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024

Praha hl.m.




Požadavky: Ředitelství silnic a dálnic s. p.

je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.

Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci

(174-2024)

Pracoviště-lokalita

Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4

Hledáme inovativního koordinátora/ku, který/á bude stát u zrodu zcela nového projektu digitalizace nemovitostí. Připojte se k našemu týmu a vytvořte s námi modernizaci správy budov.

Co Vás čeká?

• Digitalizace a správa nemovitostí: Vytvoření a správa digitální databáze všech našich pronajatých budov a prostorů - 90% z celkového objemu práce (práce na PC).

• Technická a administrativní koordinace: Koordinace revizí, oprav, údržby a všech provozních činností nemovitostí.

• Komunikace s dodavateli: Vyjednávání a komunikace s externími partnery a dodavateli služeb.

• Plánování preventivní údržby: Zajištění pravidelných kontrol, revizí a údržby, včetně monitoringu nákladů a hledání úspor.

• Admin řízení: Plánování, realizace a optimalizace procesů a standardů.

• Tvorba a připomínkování směrnic: Aktivní spolupráce na tvorbě interních směrnic a postupů pro efektivní správu nemovitostí.

• Monitorování a analýza využití prostor: Efektivní správa kancelářských a dalších prostor, včetně jejich optimálního využití.

• Řešení neplánovaných situací: Řízení havarijních a mimořádných událostí, včetně rychlé reakce na vzniklé problémy.

Proč právě tato pozice?

• Jedinečná příležitost: Budete součástí zcela nového projektu, kde máte možnost od základů formovat a digitalizovat správu nemovitostí.

• Rozmanitá práce: Kombinace projektového managementu, technické administrativy a koordinace externích partnerů.

• Inovativní prostředí: Práce s moderními technologiemi a digitalizačními nástroji.

• Osobní a profesní růst: Možnost rozvíjet své znalosti v oblasti správy nemovitostí, projektového řízení a digitalizace.

Co od Vás očekáváme?

• Zkušenost v oblasti správy nemovitostí nebo facility managementu – ideálně praxe v koordinaci údržby budov, jednání s dodavateli a správě technické infrastruktury.

• Výborná znalost práce na PC – pokročilá úroveň MS Office (Word, Excel), zkušenosti s AutoCAD a systémy CAFM. Znalost BIM je velkou výhodou.

• Schopnost číst a interpretovat technickou dokumentaci – orientace v technických výkresech, plánech a projektové dokumentaci.

• Minimálně středoškolské vzdělání – technického zaměření je výhodou.

• Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, ochota cestovat v rámci správy nemovitostí.

• Zodpovědnost a samostatnost – schopnost efektivně organizovat práci, řešit úkoly a problémy samostatně.

• Komunikační a organizační dovednosti – zkušenosti s jednáním s dodavateli a externími partnery, schopnost plánovat a koordinovat činnosti.

Co nabízíme?

• Stabilní zaměstnání ve státní organizaci.

• Možnost podílet se na zcela novém a jedinečném projektu.

• Příležitost rozvíjet se ve svém oboru.

• Skvělý tým, který drží při sobě a dokáže podpořit.

• Pružnou pracovní dobu.

A těch benefitů:

• 5 týdnů dovolené,

• 5 dní sickday,

• Stravenkový paušál

• Možnost 2 dny home office v měsíci

• Výuka angličtiny

• Benefitní karta či penzijní připojištění

• Zvýhodněná Multisport karta

• Možnost využití firemních rekreačních zařízení

• Permanentky do ZOO, Aquaparku

• Skipasy na lyže

• Sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria

Dobré vědět:

Přidat se k nám můžete hned, ale na dobrého a kvalitního kolegu si počkáme.

Práce je na HPP, kdy nejprve začnete na dobu určitou 1 rok a následně budete mít možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Mzdové podmínky zahrnují mzdový tarif, osobní příplatek, osobní bonus a odměny v závislosti na pracovním výkonu.

Svoje CV se svými dovednostmi a vzděláním pošli v češtině e-mailem na: , do předmětu napiš „Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju





Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 4. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Účetní Správy Nemovitostí
Říčany - KESO Praha spol. s r.o.
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Technik - správa nemovitostí
Praha - Bytové družstvo Pragostav
Administrátor veřejných zakázek
Praha - Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
Vedoucí týmu pracovníků v přímé péči DOZP
Praha - Domov Sulická | 33 500 Kč - 48 470 Kč
Strážný
Praha - MOTION SPIRIT s.r.o. | 140 Kč - 140 Kč
PRACOVNÍK/CE OBCHODNÍHO PROVOZU - NOČNÍ SMĚNY (PRAHA ZLIČÍN)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 31 700 Kč - 31 700 Kč
Kuchař/ka
Praha - Domov Sulická
Pokladní - prodavač/ka
Praha - Agentura Salvia, s.r.o. | 28 000 Kč - 29 000 Kč
Bankovní poradce, Praha 1
Praha - Česká pošta, s.p.
VEDOUCÍ SMĚNY (PRAHA DEJVICE - NA PÍSKÁCH)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 39 700 Kč - 39 700 Kč
Obsluha mycího stroje
Praha - OBS Praha s.r.o. | 28 000 Kč - 32 000 Kč
HR Data expert
Praha - Česká pošta, s.p.
Technik v prodejně s potravinami u Karlova Mostu
Praha - Vacek Bio-Market s.r.o. | 350 Kč - 350 Kč
Elektroúdržbář/ka Praha Hostivař- náborový příspěvek 12 000 Kč
Praha - OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | 40 000 Kč - 47 000 Kč
Mobilní technik údržby (M/Ž) -Mzda od 40 000Kč - Praha a Střední Čechy
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 40 000 Kč - 40 000 Kč
VEDOUCÍ SMĚNY (PRAHA a okolí)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 39 700 Kč - 39 700 Kč
Obsluha tiskařských strojů - mzda 180 Kč / hod.
Praha - Fajn práce s.r.o. | 180 Kč - 180 Kč
Oblastní manažer bezpečnostní služby
Praha - DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka | 38 000 Kč - 45 000 Kč
VEDOUCÍ SMĚNY VE VÝCVIKU (PRAHA ARBESOVO NÁMĚSTÍ)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 39 700 Kč - 39 700 Kč
VEDOUCÍ SMĚNY VE VÝCVIKU (PRAHA NUSELSKÁ)
Praha - Tesco Stores ČR a.s. | 39 700 Kč - 39 700 Kč
KUCHAŘ V KFC BUCHAROVA
Praha - AmRest s.r.o. | 123 Kč - 128 Kč
Servírka / Číšník
Praha - TEODORO s.r.o. | 35 000 Kč - 42 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024 ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.