💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024)

Praha


O nás

Ředitelství silnic a dálnic s. p.

je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.

Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024)

Pracoviště-lokalita

Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4

Náplň práce:

Hledáme inovativního koordinátora/ku, který/á bude stát u zrodu zcela nového projektu digitalizace nemovitostí. Připojte se k našemu týmu a vytvořte s námi modernizaci správy budov.

 

Co Vás čeká?

  • Digitalizace a správa nemovitostí: Vytvoření a správa digitální databáze všech našich pronajatých budov a prostorů - 90% z celkového objemu práce (práce na PC).
  • Technická a administrativní koordinace: Koordinace revizí, oprav, údržby a všech provozních činností nemovitostí.
  • Komunikace s dodavateli: Vyjednávání a komunikace s externími partnery a dodavateli služeb.
  • Plánování preventivní údržby: Zajištění pravidelných kontrol, revizí a údržby, včetně monitoringu nákladů a hledání úspor.
  • Admin řízení: Plánování, realizace a optimalizace procesů a standardů.
  • Tvorba a připomínkování směrnic: Aktivní spolupráce na tvorbě interních směrnic a postupů pro efektivní správu nemovitostí.
  • Monitorování a analýza využití prostor: Efektivní správa kancelářských a dalších prostor, včetně jejich optimálního využití.
  • Řešení neplánovaných situací: Řízení havarijních a mimořádných událostí, včetně rychlé reakce na vzniklé problémy.

Proč právě tato pozice?

  • Jedinečná příležitost: Budete součástí zcela nového projektu, kde máte možnost od základů formovat a digitalizovat správu nemovitostí.
  • Rozmanitá práce: Kombinace projektového managementu, technické administrativy a koordinace externích partnerů.
  • Inovativní prostředí: Práce s moderními technologiemi a digitalizačními nástroji.
  • Osobní a profesní růst: Možnost rozvíjet své znalosti v oblasti správy nemovitostí, projektového řízení a digitalizace.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenost v oblasti správy nemovitostí nebo facility managementu – ideálně praxe v koordinaci údržby budov, jednání s dodavateli a správě technické infrastruktury.
  • Výborná znalost práce na PC – pokročilá úroveň MS Office (Word, Excel), zkušenosti s AutoCAD a systémy CAFM. Znalost BIM je velkou výhodou.
  • Schopnost číst a interpretovat technickou dokumentaci – orientace v technických výkresech, plánech a projektové dokumentaci.
  • Minimálně středoškolské vzdělání – technického zaměření je výhodou.
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, ochota cestovat v rámci správy nemovitostí.
  • Zodpovědnost a samostatnost – schopnost efektivně organizovat práci, řešit úkoly a problémy samostatně.
  • Komunikační a organizační dovednosti – zkušenosti s jednáním s dodavateli a externími partnery, schopnost plánovat a koordinovat činnosti.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zaměstnání ve státní organizaci.
  • Možnost podílet se na zcela novém a jedinečném projektu.
  • Příležitost rozvíjet se ve svém oboru.
  • Skvělý tým, který drží při sobě a dokáže podpořit.
  • Pružnou pracovní dobu.

A těch benefitů:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dní sickday,
  • Stravenkový paušál
  • Možnost 2 dny home office v měsíci
  • Výuka angličtiny
  • Benefitní karta či penzijní připojištění
  • Zvýhodněná Multisport karta
  • Možnost využití firemních rekreačních zařízení
  • Permanentky do ZOO, Aquaparku
  • Skipasy na lyže
  • Sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria

 

Dobré vědět:

Přidat se k nám můžete hned, ale na dobrého a kvalitního kolegu si počkáme.

 Práce je na HPP, kdy nejprve začnete na dobu určitou 1 rok a následně budete mít možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Mzdové podmínky zahrnují mzdový tarif, osobní příplatek, osobní bonus a odměny v závislosti na pracovním výkonu.

 Svoje CV se svými dovednostmi a vzděláním pošli v češtině e-mailem na: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu napiš „Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)

 
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte „Referent/ka majetkové správy - Facility (174-2024)“.

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

 

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju



Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí


Detaily o pracovním místě:
Firma: Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024)
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 4. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Účetní Správy Nemovitostí
Říčany - KESO Praha spol. s r.o.
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Technik - správa nemovitostí
Praha - Bytové družstvo Pragostav
Administrátor veřejných zakázek
Praha - Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
Odborný rada - aplikační správce
Praha - 30 780 Kč - 45 420 Kč
Key Account Manager
Praha - Nestlé Bratislava
Architect (backend)
Praha - DHL Information Services
IT Architekt
Praha - Digiteq Automotive
Sales Representative/ Aesthetics
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Obchodní zástupce- námořní/letecké přepravy
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Trainee - Relationship manager/ka BRNO
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ředitelství silnic a dálnic s. p..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrátor/ka pro správu nemovitostí a digitalizaci (174-2024) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Ředitelství silnic a dálnic s. p. ještě dnes.