ADMINISTRÁTOR/KA OBCHODNÍCH VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ
Informace
Hledáš skvělou startovací pozici?
Chceš pracovat v businessu na mezinárodní úrovni?
Vítej v dopravní a logistické společnosti EWALS CARGO CARE!
Nabízíme ti pozici ADMINISTRÁTOR/KA OBCHODNÍCH VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ
Co budeš dělat?
• Zpracovávat došlá RFQ/výběrová řízení (nejčastěji formou Excelu)
• Komunikovat s týmy poboček dopravy zejména v ČR, ale i v zahraničí (Evropa)
• Podílet se na správě dat v CRM systému (interní IT systém, zaškolíme)
• Pracovat v týmu i samostatně
Co od vás očekáváme
Jak si tě představujeme?
• Jsi pečlivý/á, zodpovědný/á a dodržuješ termíny
• Nebojíš se komunikovat (email, chat, telefon)
• Domluvíš se anglicky (němčina může být výhodou). Písemná komunikace v AJ je na denním pořádku
• Ovládáš MS Office (Excel, Outlook)
• Nemusíš mít zkušenosti, ale musíš mít chuť učit se nové věci
• A máš úspěšně složenou maturitu
Co vám nabízíme
Co ti nabízíme?
• Slušnou nástupní absolventskou mzdu
• Pracovní dobu 37,5 hod. týdně a dle dohody možnost práce z domova (Home Office)
• Zázemí moderních kanceláří přímo na metru C – Praha Prosek
• Týden dovolené navíc – celkem 25 dní
• Stravenky v hodnotě 150,- Kč/den
• Možnost sebevzdělávání (školení, kurzy)
• Příspěvky na sport, kulturu nebo cestování
• Příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění
• Firemní společenské akce
• Kolegy – profesionály v oboru, kteří rádi pomohou a poradí
• Zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí a přátelskou firemní kulturu
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce ADMINISTRÁTOR/KA OBCHODNÍCH VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ADMINISTRÁTOR/KA OBCHODNÍCH VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EWALS CARGO CARE spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa