Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden

Praha hl.m.


Hledáme spolehlivého a organizačně zdatného člověka na pozici Administrátor/ka kanceláře, který/á bude poskytovat podporu vedení společnosti, HR manažerovi a dohlížet na chod kanceláře.

Máte již zkušenosti z obdobné pozice a můžete docházet na 4 hodiny denně? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Náplň práce:

* Zajištění plynulého chodu kanceláře a její plné funkčnosti.

* Samostatné vedení projektů svěřených ředitelem nebo HR oddělením.

*

Komunikace uvnitř i vně firmy.

* Organizace a koordinace schůzek a akcí dle pokynů.

* Spolupráce s dodavateli a podpora při vytváření a správě smluv.

* Plánování a koordinace služebních cest zaměstnanců.

* Komunikace s návštěvníky.

* Zpracování faktur.

*

Plnění dalších podpůrných a ad hoc úkolů dle potřeby.


Nabídka: * Flexibilní pracovní doba

* 5 týdnů dovolené

* Sick days

* Stravenky

* Cafeteria systém

* Podpora dalšího profesního vzdělávání

* Jazykové kurzy

* Občerstvení na pracovišti

* Bonus za doporučení nového zaměstnance

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Sleva na produkty a služby společnosti


Požadavky: * Min. 1 rok praxe na administrativní či obdobné pozici.

* Pokročilá znalost práce na PC, zejména MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Visio, SharePoint).

* Orientace ve standardních administrativních procesech a postupech.

*

Zkušenost s koordinací externích akcí a marketingovou podporou výhodou.

*

Praxe v korporátním prostředí a vysokoškolské vzdělání v oboru administrativy/obchod výhodou.

* Výborné organizační a koordinační schopnosti.

* Skvělé komunikační dovednosti.

* Výborná znalost češtiny i angličtiny (slovem i písmem).



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 20000 Kč za měsíc
Nabídka přidána: 28. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zdravotní sestra
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Arborista / stromolezec
Praha - 25 190 Kč - 50 000 Kč
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
KLIENTSKÝ PORADCE JESENÍK
Praha - Generali Česká pojišťovna
Customer Services Supervisor
Praha - 70 000 Kč - 78 000 Kč
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 20000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1380