Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden
Hledáme spolehlivého a organizačně zdatného člověka na pozici Administrátor/ka kanceláře, který/á bude poskytovat podporu vedení společnosti, HR manažerovi a dohlížet na chod kanceláře.Máte již zkušenosti z obdobné pozice a můžete docházet na 4 hodiny denně? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Náplň práce:* Zajištění plynulého chodu kanceláře a její plné funkčnosti.* Samostatné vedení projektů svěřených ředitelem nebo HR oddělením.* Komunikace uvnitř i vně firmy.* Organizac
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrátor/ka kanceláře - 20 hodin/týden ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment s.r.o. ještě dnes.