Administrátor Idm
**Jaká bude vaše role?**
- Řízení a správa identit a přístupů ve firemním prostředí;
- Administrace systému IdM;
- Navrhování a řešení designu systému řízení identit;
- Příprava změnových postupů a spolupráce s businessem;
- Komunikace s dodavateli a tvorba podpůrné dokumentace.
**Co od vás očekáváme?**
- Předchozí praxi na administrátorské pozici;
- Vřelý vztah k zajištění a zlepšování bezpečnosti IT prostředí;
- Samostatnost v návrhu a řešení designu systému řízení identit;
- Alespoň uživatelskou znalost IdM nebo IAM produktů;
- Základní znalost skriptovacích nástrojů, SQL, AD, a Linux;
- Komunikační schopnosti pro jednání jak s koncovými uživateli, tak s kolegy z IT a bezpečnosti;
- Chuť se neustále rozvíjet a posouvat projekty vpřed.
**Co vám nabídneme my?**
- Zázemí prestižní a stabilní banky v blízkosti stanice metra „A“ Dejvická;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů volna na cokoli;
- Příspěvek na stravování a restauraci s kavárnou přímo v budově;
- Prémiovou lékařskou péči v Canadian Medical;
- Tarif s neomezenými daty a voláním;
- Příspěvek na penzijní připojištění;
- Jazykové a jiné vzdělávací kurzy;
- Nápoje na pracovišti, včetně výborné zrnkové kávy;
- Spoustu zajímavých slev u našich partnerů a mnoho dalšího.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor Idm: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor Idm?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PPF banka.