Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
- Nabízená mzda: 130 - 150 Kč/hod.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 13:00 hodin.
Popis činnosti: Administrativní práce pro personální oddělení - tisk, kopírování, skenování, zakládání dokumentů
Pracovní doba ve všední dny v rozmezí 7:00-16:00
Práce pro OZP.
NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ, PRVNÍ KONTAKT TELEFONICKY NEBO EMAILEM!
Zaměstnanecké výhody:
- 25 dnů dovolené
- možnost osobního ohodnocení
- příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3.000 Kč
- náborový příspěvek ve výši 5.000 Kč
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 130 - 150 Kč/hod..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA facility s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA facility s.r.o. ještě dnes.