Informace - zajištění administrativní agendy obchodního zástupce - příprava podkladů - správa dokumentace (vedení, aktualizace, archivace dokumentace), komunikace se zákazníky - spolupráce na organizaci správy a údržby obchodních zakázek - podpora finanční agendy (přehledy plateb, podklady k fakturacím) - telefonická a elektronická komunikace
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání životopisu, motivačního dopisu a kopie maturitního vysvědčení. Co od vás očekáváme - SŠ vzdělání (maturita) - zkušenost s administrativou (vedení a archivace dokumentace) - pečlivost (zajištění správnosti a aktuálnosti údajů), systematičnost - samostatnost, ale schopnost týmové práce - uživatelská schopnost práce na PC (MS office, e-mail, databáze) - schopnost efektivní komunikace - odpovědnost - odvaha řešit nové věci a projekty Co vám nabízíme - nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí více než 30 let - dlouhodobou spolupráci - finanční ohodnocení odpovídající výkonu a zkušenostem - možnost profesního růstu a rozvoje - administrativní a technickou podporu