Administrativní Výpomoc, Znalost Problematiky
Informace
Hledáme administrativní výpomoc při chodu naší společnosti. Budeš mít na starost především administrativu ohledně našich zaměstnanců, cizinců.
Jsi pečlivá/ý a máš smysl pro pořádek? Pak hledáme právě TEBE!
Náplň práce
evidence a administrativa ohledně zaměstnávání cizinců,
evidence faktur a jejich zadávání do banky,
komunikaci s naší účetní,
připravování podkladů pro vedení společnosti,
úzká spolupráce s vedením společnosti,
příprava smluv, obchodních dokumentů,
komunikace s dodavateli,
obsluha datových schránek,
odesílání pošty.
Co od vás očekáváme
středoškolské vzdělání
plnoletost
spolehlivost
smysl pro pořádek
ochotu pracovat a být na telefonu
znalost problematiky zaměstnávání cizinců, především UA
Co vám nabízíme
služební telefon a notebook
po zapracování práci z domova
zázemí stabilní společnosti
smlouvu na DPP, DPČ či živnostenský list
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Výpomoc, Znalost Problematiky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Výpomoc, Znalost Problematiky?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JUMP FAMILY s.r.o..