💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Administrativní výpomoc + recepční
O nás
Představení společnosti PRIMM bezpečnostní služba s.r.o.:
Poskytujeme komplexní nabídku a řešení v oblasti bezpečnostních služeb.
Máme dlouholetou tradici od roku 1993.
Náplň práce:
- administrativní činnost
- zpracovávání svěřených úkolů
- výpomoc kolegům
- objíždění objektů, komunikace se zaměstnanci
- občasný záskok na recepci v Praze a okolí
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání ukončené maturitou, ČJ úroveň C2
- chuť učit se novým věcem
- komunikační schopnosti
- ŘP průkaz/aktivní řidič
- reprezentativní vystupování
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost
- aktivní znalost programů MS Office
- schopnost zvládat stresové situace
- časová flexibilita
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní a úspěšné společnosti s více než 30 letou působností v ČR
- mobilní telefon a notebook
- možnost profesního růstu
- práce na zkrácený či plný úvazek HPP
- místo pracoviště Praha
- zaškolení
- nástup ihned
Odpovědět na inzerát 30 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní výpomoc + recepční: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní výpomoc + recepční?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28.000 – 32.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PRIMM bezpečnostní služba s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní výpomoc + recepční ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě PRIMM bezpečnostní služba s.r.o. ještě dnes.