Administrativní Výpomoc do Oddělení Nákupu
**Shrnutí**:
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
**Pracovní náplň**:
- kontrola a zadávání popisných textů k výrobkům do interního systému
- překlad textů výrobků z němčiny do češtiny
- komunikace v rámci oddělení
- občasná komunikace s centrálou v zahraničí
**Váš profil**:
- základní znalost němčiny (úroveň A2)
- velmi dobrá znalost českého jazyka (především psaná forma)
- schopnost práce v interním systému
- pečlivost a komunikativnost
- samostatnost a spolehlivost
**Nabízíme**:
- spolupráci formou DPČ
- finanční ohodnocení 190 Kč/hod
- po zapracování možnost práce na home office
- získání zkušeností v rychle se rozvíjející společnosti
- možnost nahlédnout do chodu mezinárodní korporátní společnosti
- místo výkonu práce: Praha 5 - Stodůlky
- čerstvé ovoce na pracovišti
- káva, čaj a voda k dispozici po celý den
- příležitostné firemní akce
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Výpomoc do Oddělení Nákupu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Výpomoc do Oddělení Nákupu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LIDL.