Administrativní správce nemovitostí v Trutnově

Střední Předměstí, Trutnov, Trutnov


O nás

Jsme soukromá společnost, která se už téměř 20 let zabývá správou nemovitostí. Našimi klienty jsou společenství vlastníků, bytová družstva i firmy. Do našeho kolektivu v Trutnově hledáme šikovné a chytré kolegy, které zajímá je problematika bytů a bytových domů, včetně vyúčtování, nájmů i údržby nemovitostí, rádi komunikují a poradí si se všemi problémy.

Správa nemovitostí vyžaduje řadu administrativních prací:

  • komunikaci s klienty, řešení jejich požadavků (osobně, mailem, telefonicky)
  • přebírání a zpracovávání dokladů a informací, evidenci dokladů,
  • vyhodnocování a zpracování informací, předávání informací kolegům,
  • zadávání dat do uživatelských programů,
  • zajištění a zpracování odečtů médií, zpracování vyúčtování, kontrola faktur,
  • spolupráce s dodavatelskými firmami, objednávky.
  • příprava podkladů pro kolegy,
  • psaní dopisů, zápisů, postupů.

Některé činnosti mají blízko k právní problematice:

  • je nutné zvládnout pravidla chodu společenství vlastníků, bytových družstev nebo spoluvlastníků,
  • je potřeba umět připravit podklady pro shromáždění, umět zorganizovat, případně vést shromáždění, vytvořit zápis ze shromáždění,
  • je potřeba umět připravit hlasování na shromáždění a hlasování vyhodnotit,
  • je potřeba umět vypracovat nebo zkontrolovat jednoduché smlouvy a dohody.

Co očekáváme od správného uchazeče?

  • absolvoval vysokou školu, ekonomický, technický, případně právní směr je výhodou,
  • má rád týmovou práci,
  • komunikuje (písemně i ústně) správně česky,
  • nemá problém s obsluhou počítače, prací se soubory a s uživatelskými programy,
  • výborná znalost MS Office, zejména Word, Excel, Outlook,
  • je systematický, precizní a samostatný,
  • je odpovědný a spolehlivý,
  • má aktivní přístup k práci, umí si svoji práci zkontrolovat,
  • má příjemné vystupování a výborně komunikuje,
  • loajální, občansky a morálně bezúhonný,
  • oceníme praktické zkušenosti s provozem SVJ (není podmínkou)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • smysluplnou, různorodou práci, žádná nuda,
  • jsme malý pracovní kolektiv, což umožňuje rozmanitost i stálý odborný růst,
  • s odborným růstem roste i odměna za práci,
  • máme zkušené zaměstnance, kteří vám rádi předají své znalosti a zkušenosti,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Trutnova,
  • firemní benefity - příspěvek na stravování - 5 týdnů dovolené,
  • možnost dalšího rozvoje, vzdělávací kurzy, školení.


Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


Detaily o pracovním místě:
Firma: CEBYT, a.s.
Lokalita: Trutnov
Pracovní pozice: Administrativní správce nemovitostí v Trutnově
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 7. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní správce nemovitostí v Trutnově: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní správce nemovitostí v Trutnově?

Práce je nabízena v lokalitě Trutnov.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy CEBYT, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní správce nemovitostí v Trutnově ve městě Trutnov? Pošlete svůj životopis firmě CEBYT, a.s. ještě dnes.
0.1408