Administrativní správce nemovitostí v Trutnově
O nás
Jsme soukromá společnost, která se už téměř 20 let zabývá správou nemovitostí. Našimi klienty jsou společenství vlastníků, bytová družstva i firmy. Do našeho kolektivu v Trutnově hledáme šikovné a chytré kolegy, které zajímá je problematika bytů a bytových domů, včetně vyúčtování, nájmů i údržby nemovitostí, rádi komunikují a poradí si se všemi problémy.
Správa nemovitostí vyžaduje řadu administrativních prací:
- komunikaci s klienty, řešení jejich požadavků (osobně, mailem, telefonicky)
- přebírání a zpracovávání dokladů a informací, evidenci dokladů,
- vyhodnocování a zpracování informací, předávání informací kolegům,
- zadávání dat do uživatelských programů,
- zajištění a zpracování odečtů médií, zpracování vyúčtování, kontrola faktur,
- spolupráce s dodavatelskými firmami, objednávky.
- příprava podkladů pro kolegy,
- psaní dopisů, zápisů, postupů.
Některé činnosti mají blízko k právní problematice:
- je nutné zvládnout pravidla chodu společenství vlastníků, bytových družstev nebo spoluvlastníků,
- je potřeba umět připravit podklady pro shromáždění, umět zorganizovat, případně vést shromáždění, vytvořit zápis ze shromáždění,
- je potřeba umět připravit hlasování na shromáždění a hlasování vyhodnotit,
- je potřeba umět vypracovat nebo zkontrolovat jednoduché smlouvy a dohody.
Co očekáváme od správného uchazeče?
- absolvoval vysokou školu, ekonomický, technický, případně právní směr je výhodou,
- má rád týmovou práci,
- komunikuje (písemně i ústně) správně česky,
- nemá problém s obsluhou počítače, prací se soubory a s uživatelskými programy,
- výborná znalost MS Office, zejména Word, Excel, Outlook,
- je systematický, precizní a samostatný,
- je odpovědný a spolehlivý,
- má aktivní přístup k práci, umí si svoji práci zkontrolovat,
- má příjemné vystupování a výborně komunikuje,
- loajální, občansky a morálně bezúhonný,
- oceníme praktické zkušenosti s provozem SVJ (není podmínkou)
Co Vám můžeme nabídnout?
- smysluplnou, různorodou práci, žádná nuda,
- jsme malý pracovní kolektiv, což umožňuje rozmanitost i stálý odborný růst,
- s odborným růstem roste i odměna za práci,
- máme zkušené zaměstnance, kteří vám rádi předají své znalosti a zkušenosti,
- příjemné pracovní prostředí v centru Trutnova,
- firemní benefity - příspěvek na stravování - 5 týdnů dovolené,
- možnost dalšího rozvoje, vzdělávací kurzy, školení.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
Odpovědět na inzerát
17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní správce nemovitostí v Trutnově: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní správce nemovitostí v Trutnově?
Práce je nabízena v lokalitě Trutnov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CEBYT, a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní správce nemovitostí v Trutnově ve městě Trutnov?
Pošlete svůj životopis firmě CEBYT, a.s. ještě dnes.