Administrativní správce nemovitosti
Náplň práce
- Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu
- Zajišťování pochůzek
- Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná
- Evidence dokumentace
- Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními
- Vyhodnocování obdržených informací a zpracovávání výstupů z dodaných materiálů, zapracování do interních systémů (firemní aplikace)
- Příprava podkladů pro kolegy
- Práce ve firemních aplikacích, které není složité se naučit a vždy s tím někdo z kolegů rád pomůže
Požadujeme
- Aktivní přístup k práci ale i k firmě, ne jenom pasivní plnění přiřazených úkolů
- Příjemné vystupování a prezentace firmy
- Samostatnost ale i schopnost pracovat v kolektivu
- Pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, komunikativnost
- Uživatelská obsluha počítačové a kancelářské techniky
- Uživatelská znalost MS systémů (outlook, excel, word), ostatní aplikace Vás naučíme
- Perfektní znalost českého jazyka při komunikaci s klienty, při psaní firemních zpráv a mailů
- Angličtina je výhodou nikoliv nutnou podmínkou
- Řidičský průkaz je výhodou nikoliv nutnou podmínkou.
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí
- Kvalitní odborné zaučení
- Smysluplnou, velmi různorodou a přínosnou práci, která má smysl a pomůže mnoha lidem
- Malý pracovní kolektiv, kde se všichni znají, kde všichni táhnou za jeden provaz a jsou schopni i ochotni si vzájemně pomáhat
- Možnost seberozvoje, možnost vzdělávacích kursů, školení, apod.
- Růst vedoucí postupně k samostatnosti při zpracovávání údajů a plnění zadaných úkolů
- Příslušné finanční ohodnocení
- Firemní benefity (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, a další benefity v závislosti na pracovním výkonu)
- A hlavně - perspektivu do budoucna
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní správce nemovitosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní správce nemovitosti?
Práce je nabízena v lokalitě Královéhradecký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 50 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CEBYT Krkonoše s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní správce nemovitosti ve městě Královéhradecký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě CEBYT Krkonoše s.r.o. ještě dnes.