Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy

Praha hl.m.




Požadavky: Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?

Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.

***ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy***

Co můžeš od práce očekávat?

- při náběru smlouvy budeš prověřovat zadané údaje o vozidle

- součástí je i kontrola klienta v registrech, jeho bonitu a na tobě bude rozhodnutí, zda a za jakých podmínek mu poskytneme financování

- tvoje činnosti nebudou jednotvárné – budeš ověřovat příjem u fyzických osob i analyzovat finanční výkazy u společností

- čeká tě komunikace napříč společností a spolupráce na úpravách procesů

A co od Tebe očekává náš klient?

- Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, klientský servis

- Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí

- Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority

- Samostatnost, pracovitost, přátelskost

- Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda

A na co se můžeš těšit?

- Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají - pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)

- Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet

- Přátelský a pohodový tým

- Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu

- A samozřejmě bohatý BALÍČEK BENEFITU – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.

- A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon

- Pracoviště Praha 6 - přímo na metru

PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 37000 - 40000 Kč za měsíc
Nabídka přidána: 21. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    73 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Brigáda ve skladu 220 Kč/h
Praha - ManpowerGroup s.r.o.
Operátor výroby
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Vedoucí projektu | až 95 000 Kč
Praha - 75 000 Kč - 95 000 Kč
Asistentka ředitele
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 37000 - 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1512