Administrativní pracovník zpracování objednávek (ž/m)
O nás
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativního pracovníka zpracování objednávek ve společnosti působící v Jindřichově Hradci.
Náplň práce:
- Zadávání objednávek zákazníků, tvorba objednávek zboží u dodavatelů
- Komunikace s dodavateli i zákazníky společnosti v češtině a případně i e-mailovou komunikaci v němčině
- Dohled nad stavem zásob
- Zajištění dopravy externími dopravci i vnitropodnikovými řidiči a s tím spojené administrativní úkony
- Zadávání přijatých faktur
Co od Vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání
- Pečlivost, svědomitost, komunikativnost, loajalitu a dobré logické uvažování
- Schopnost řešit rychle a dobře nestandartní problémy
- Ochotu pracovat v týmu a učit se novým věcem
- Znalost německého jazyka
- Zkušenost s účetních programem ABRA výhodou
- Praxe v oboru logistiky či nákupu a prodeje výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nadstandartní mzdové ohodnocení, více při osobním pohovoru
- Benefity: možnost stravování, mobilní telefon, nápoje na pracovišti
- Práce PO – PÁ, možnost dohodnout začátek pracovní doby
- Smlouva na dobu neurčitou
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník zpracování objednávek (ž/m): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník zpracování objednávek (ž/m)?
Práce je nabízena v lokalitě Jindřichův Hradec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy FARLAST Services s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník zpracování objednávek (ž/m) ve městě Jindřichův Hradec?
Pošlete svůj životopis firmě FARLAST Services s.r.o. ještě dnes.