Administrativní pracovník
O nás
Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme kolegu do týmu odborného řízení služeb na pozici administrativní pracovník.
Na této pozici budete mít na starost:
technickou i metodickou podporu uživatelů softwaru Pinel plus (naše organizace jej využívá k evidenci klientů i vykazování pro zdravotní pojišťovny; se softwarem vás samozřejmě naučíme pracovat),
komunikaci s dodavatelem softwaru Pinel plus,
správu každodenního chodu softwaru Pinel plus,
agendu elektronických podpisů pracovníků v přímé péči (vytváření nových při nástupu pracovníků, obnovování, ukončování apod.),
správu dat, vytváření statistik z dat o poskytování sociální i zdravotní péče,
přípravu podkladů pro zdravotní pojišťovny, krajské úřady a další subjekty,
evidenci, zajišťování revizí a odepisování zdravotnických přístrojů na střediscích,
administrativní podporu týmu odborného řízení služeb.
Naše požadavky na tuto pozici:
pokročilá znalost obsluhování PC (Excel; znalost výkaznických systémů/evidenčních programů výhodou – ideálně Pinel plus od dodavatele HIPPO),
analytické schopnosti/myšlení, schopnost adekvátně prezentovat statistické výstupy a připravovat podklady pro jednání,
orientace v prostředí sociálních a zdravotních služeb, znalost vykazování na pojišťovny výhodou,
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
řidičský průkaz sk. B výhodou.
Chcete se stát členem našeho týmu?
Pošlete nám motivační dopis a životopis do 14. března 2025. Pohovory budou probíhat ve dnech pátek 21. března, nebo v pondělí 24. března – o přesném termínu budete vyrozuměni. Nástup možný od 1. června 2025, případně dle domluvy.
Nabízíme finanční ohodnocení ve výši 32 000 – 35 000 Kč + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 3 sickdays. K dispozici budete mít služební počítač i telefon.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Children-friendly office
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32.000 – 35.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Péče o duševní zdraví, z.s..