Administrativní pracovník

Zelené Předměstí, Pardubice, Pardubice


O nás

Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme kolegu do týmu odborného řízení služeb na pozici administrativní pracovník. 

Na této pozici budete mít na starost:

  • technickou i metodickou podporu uživatelů softwaru Pinel plus (naše organizace jej využívá k evidenci klientů i vykazování pro zdravotní pojišťovny; se softwarem vás samozřejmě naučíme pracovat), 

  • komunikaci s dodavatelem softwaru Pinel plus, 

  • správu každodenního chodu softwaru Pinel plus, 

  • agendu elektronických podpisů pracovníků v přímé péči (vytváření nových při nástupu pracovníků, obnovování, ukončování apod.), 

  • správu dat, vytváření statistik z dat o poskytování sociální i zdravotní péče, 

  • přípravu podkladů pro zdravotní pojišťovny, krajské úřady a další subjekty, 

  • evidenci, zajišťování revizí a odepisování zdravotnických přístrojů na střediscích,  

  • administrativní podporu týmu odborného řízení služeb.

Naše požadavky na tuto pozici:

  • pokročilá znalost obsluhování PC (Excel; znalost výkaznických systémů/evidenčních programů výhodou – ideálně Pinel plus od dodavatele HIPPO), 

  • analytické schopnosti/myšlení, schopnost adekvátně prezentovat statistické výstupy a připravovat podklady pro jednání, 

  • orientace v prostředí sociálních a zdravotních služeb, znalost vykazování na pojišťovny výhodou, 

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, 

  • řidičský průkaz sk. B výhodou. 

Chcete se stát členem našeho týmu?

Pošlete nám motivační dopis a životopis do 14. března 2025. Pohovory budou probíhat ve dnech pátek 21. března, nebo v pondělí 24. března – o přesném termínu budete vyrozuměni. Nástup možný od 1. června 2025, případně dle domluvy. 

Nabízíme finanční ohodnocení ve výši 32 000 – 35 000 Kč + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 3 sickdays. K dispozici budete mít služební počítač i telefon. 



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office


Detaily o pracovním místě:
Firma: Péče o duševní zdraví, z.s.
Lokalita: Pardubice
Pracovní pozice: Administrativní pracovník
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 32.000 – 35.000 Kč
Nabídka přidána: 24. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Stavbyvedoucí
Pardubice - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Rozpočtář staveb
Pardubice - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 32.000 – 35.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Péče o duševní zdraví, z.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě Péče o duševní zdraví, z.s. ještě dnes.
0.1583