Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380
* Výpomoc s administrativní činností vedení firmy, obchodníkům a fakturantce, příprava a doplňování jednoduchých kalkulací, plnění informací do interních systémů a webových stránek, kontrola brigádníků. * Výpomoc s chodem kanceláře, například drobné nákupy. * Telefonická i e-mailová komunikace a péče o zákazníky, základní technická podpora * Spolupráce a koordinace všech stran zapojenými do řešení složitějších požadavků * Motivující finanční ohodnocení * Dog-friendly office * Individuál
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o.,.