Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380
O nás
Dog-friendly office v centru Brna hledá dalšího člena do týmu!
Jsme firmou, která se již 10 let zabývá provozem systému na sledování vozidel pomocí GPS a vytváření knihy jízd.
Hledáme kolegu/kolegyni, který se bude zabývat administrativní činností pro vedení společnosti a obchodního oddělení, zároveň však pomáhat i s péčí o naše zákazníky.
Neváhej nám poslat svůj životopis, ať se můžeme vidět osobně!
Náplň práce:
* Výpomoc s administrativní činností vedení firmy, obchodníkům a fakturantce, příprava a doplňování jednoduchých kalkulací, plnění informací do interních systémů a webových stránek, kontrola brigádníků.
* Výpomoc s chodem kanceláře, například drobné nákupy.
* Telefonická i e-mailová komunikace a péče o zákazníky, základní technická podpora
* Spolupráce a koordinace všech stran zapojenými do řešení složitějších požadavků
Co od Vás očekáváme:
* Výborná znalost práce s počítačem
* Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
* Dobré komunikační schopnosti a dobrou znalost českého jazyka
* Znalost angličtiny na úrovni čtení
* Příjemné a asertivní vystupování
* Odolnost proti stresu
* Rychlé učení nových věcí a aplikací
* Řidičský průkaz sk. B – výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
* Motivující finanční ohodnocení
* Dog-friendly office
* Individuální rozvržení pracovní doby
* Firemní telefon, notebook
* Dobrý a stabilní kolektiv
* Občerstvení na pracovišti
* Telefon s 30 GB dat měsíčně
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Práce z kanceláře v centru Brna
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/zákaznický servis (26.-40.000Kč) #2380?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..