Administrativní pracovník zákaznického servisu
Informace
Co u nás budete dělat?
příjem objednávek (telefonických, e-mailových, e-shopových)
zpracování objednávek v informačním systému Money S5
komunikace se zákazníky a kolegy napříč celou společností (telefonická, e-mailová,...)
Co od vás očekáváme
Co musíte znát, mít a umět?
vynikající komunikační schopnosti.
znalosti práce na PC a MS Office.
samostatnost a odpovědnost
znalosti programu Money S3, S5 výhodou
Co vám nabízíme
Co Vám nabízíme
pracoviště v kanceláři ve Svitavách
přátelskou partu kolegů
vzdělávání, firemní akce
mobilní telefon s neomezeným tarifem.
PODPORU, sami víme, že každý začátek je těžký
Pracovní doba od pondělí do pátku, víkendy volné.7:00 - 15:30 a 9:30 - 18:00 / střídá se po týdnu
nástup dle domluvy
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Svitavy.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27 000 - 32 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PAPERA s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Svitavy - Administrativa