Administrativní pracovník zákaznického servisu
Co u nás budete dělat?
příjem objednávek (telefonických, e-mailových, e-shopových)
zpracování objednávek v informačním systému Money S5
komunikace se zákazníky a kolegy napříč celou společností (telefonická, e-mailová,...)
Co musíte znát, mít a umět?
vynikající komunikační schopnosti.
znalosti práce na PC a MS Office.
samostatnost a odpovědnost
znalosti programu Money S3, S5 výhodou
Co Vám nabízíme
pracoviště v kanceláři ve Svitavách
přátelskou partu kolegů
vzdělávání, firemní akce
mobilní telefon s neomezeným tarifem.
PODPORU, sami víme, že každý začátek je těžký
pracovní doba od pondělí do pátku, víkendy volné.7:00 - 15:30 a 9:30 - 18:00 / střídá se po týdnu
nástup dle domluvy, max. od 01.09.2024
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Svitavy.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27 000 - 32 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PAPERA s.r.o..