Administrativní pracovník - Zákaznická péče
Informace
Máš rád komunikaci s lidmi? Baví tě svět nových technologií? Přidej s k nám do týmu Mobileko!
Co tě čeká?
Správa firemního emailu včetně veškeré komunikace se zákazníky.
Komunikace se zákazníkem přes webový chat.
Příjem telefonních hovorů a zodpovídání dotazů zákazníků.
Budete udržovat zákazníky spokojené a informované.
Zákazníkům budete také vytvářet objednávky, řešit jejich specifické dotazy a přání.
Těšíme se na tebe!
Co od vás očekáváme
Hledáme někoho, kdo je příjemné a klidné povahy, jen tak ho něco nerozhodí a bude se snažit, i když zrovna nebude mít svůj den.
- Výborná znalost Češtiny
- Základy práce na PC
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
- Psaní všema deseti
Pozice je vhodná pro absolventy!
Co vám nabízíme
- Práce na směny
- Co den, to zážitek a zkušenost
- Práce v mladém a pozitivním kolektivu
- Moderní kanceláře v centru Prahy
- Zaměstnanecké slevy na sortiment
- Možnost multisport karty
- Motivující bonusy
- Zázemí stabilní společnosti
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - Zákaznická péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - Zákaznická péče?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 130 - 160 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UPEX Investments s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Obchod-služby
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.