Administrativní pracovník ve znalecké kanceláři, od 200 Kč/h
Informace
Do znalecké kanceláře hledáme asistentku na administrativní výpomoc na 2x až 3x 4 hodiny týdně. Vhodné pro studenty, i maminky na mateřské.
Jaká je náplň práce?
Zpracování i odesílání pošty, datových zpráv, příprava účetních podkladů (znalost pohody výhodou), správa fakturace, dohled na zakázkami v informačním systému.
Místo výkonu práce?
Znalecká kancelář Nemovitost s.r.o., Kabátníkova 105/2, Brno. Částečně možno pracovat z domu, ale 2x týdně je nutné být v kancláři zejména kvůli poště.
Co od vás očekáváme
Pečlivost, spolehlivost, systematičnost.
Co vám nabízíme
Flexibilní pracovní dobu, pohodový kolektiv, nástupní ohodnocení 200 Kč/h, po zapracování i více.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník ve znalecké kanceláři, od 200 Kč/h: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník ve znalecké kanceláři, od 200 Kč/h?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 200 - 250 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Nemovitost s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.